Τα οικιακά καλάθια συνεχίζουν να «μετρούν» στα ταμεία των σούπερ μάρκετ, καθώς ένας στους δύο καταναλωτές θα αγοράσει περισσότερα από ένα προϊόντα από ένα δεδομένο καλάθι. Για τη δημοτικότητά του μίλησε σε συνέντευξη Τύπου ο υπουργός Ανάπτυξης και Επενδύσεων Άδωνις Γεωργιάδης.
Όπως τόνισε ο Άδωνις Γεωργιάδης σε συνέντευξη Τύπου, τα σούπερ μάρκετ ήδη διαμαρτύρονται ότι τα καλάθια θυσιάζουν τις πωλήσεις.
Ο υπουργός είπε ότι τα οικιακά καλάθια θα έχουν σημαντικό αντίκτυπο στην ετήσια απόδοση των σούπερ μάρκετ, αλλά οι συζητήσεις με τη βιομηχανία και τους λιανοπωλητές για τη συμπερίληψη περισσότερων επώνυμων προϊόντων δεν έχουν ολοκληρωθεί ακόμη. έχασε σημαντικό μερίδιο αγοράς.
Ένταξη επώνυμων προϊόντων
Πρόσθεσε ότι τις επόμενες μέρες θα υπάρξει νέα συνάντηση με εκπροσώπους επώνυμων προϊόντων και σούπερ μάρκετ για το θέμα και ότι θα εξεταστεί η πρόταση ότι είναι υποχρεωτικό να συμπεριληφθεί τουλάχιστον ένα επώνυμο προϊόν σε κάθε κατηγορία του καλαθιού. πεδίο.
Σε ό,τι αφορά τη διάρκεια του μέτρου, επανέλαβε ότι θα παραταθεί και εφόσον επιμένουν οι συγκεκριμένοι λόγοι για τους οποίους ξεκίνησε η πρωτοβουλία.
Τα στοιχεία δείχνουν ότι την 11η εβδομάδα εφαρμογής του home basket, 55 (7%) από τα 833 προϊόντα αυξήθηκαν, 52 (6%) μειώθηκαν και 726 (87%) παρέμειναν σταθερά.
Σημειώστε ότι η αύξηση αφορά μόνο φρέσκα προϊόντα.
«Παρά τον πληθωρισμό, η τιμή του καλαθιού παραμένει σταθερή», είπε ο υπουργός, προσθέτοντας ότι είναι εντυπωσιακό το γεγονός ότι η τιμή παρέμεινε σταθερή κατά τη διάρκεια της πρωτοβουλίας. Όπως, διατηρεί σταθερή την προεξοφλημένη τιμή.
Πηγή: magnesianews.gr