• 30/11/2023 04:14

Αγοραστής: Greek Miniatures, Θεσσαλία

ByGreeceit.gr

Δεκ 12, 2022
Ανάμεσα στις 100 κλιματικά ουδέτερες περιοχές της ΕΕ, η Θεσσαλία

Ο περιφερειάρχης Θεσσαλίας Κώστας Αγοραστός επικαλείται πρωτοβουλία για την ανάδειξη των θεσσαλικών προορισμών με στόχο την προσέλκυση Ελλήνων και ξένων τουριστών όλο το χρόνο.

Ο Αγοραστός κάνει λόγο για «έναρξη νέας δυναμικής στον τουρισμό» δύο χρόνια μετά την πανδημία και την ανάγκη «επανασχεδιασμού του τουριστικού μοντέλου ανάλογα με την εποχή και τις νέες ανάγκες των επισκεπτών».

Για τα συγκριτικά πλεονεκτήματα της Θεσσαλίας, τονίζει ότι «η ποικιλομορφία του φυσικού τοπίου και η πλούσια ιστορία και πολιτιστική κληρονομιά την καθιστούν μικρογραφία της Ελλάδας» και τονίζει επίσης τη φιλοξενία που προσφέρουν οι κάτοικοι της περιοχής στους επισκέπτες.

«Η περιοχή της Θεσσαλίας έχει μια ολοκληρωμένη στρατηγική για τον τουρισμό», τόνισε ο Αγοραστός, ο οποίος είπε ότι το μήνυμα είναι εξίσου ενθαρρυντικό για τον χειμώνα αφού το φετινό καλοκαίρι ξεπέρασε κάθε προσδοκία.

Αγοραστής: Greek Miniatures, Θεσσαλία

Ακολουθεί ολόκληρη η συνέντευξη του Κώστα Αγοραστού στο CNN Greece.

-Κύριε Agolaste, τα τελευταία χρόνια, σε περιοχές της Θεσσαλίας, υπάρχει μια σημαντική πρωτοβουλία για την ανάδειξη της περιοχής ως τουριστικού προορισμού όχι μόνο το καλοκαίρι, ποιοι είναι οι στόχοι που έχουν τεθεί;

Μέσα από τα στοχευμένα ταξίδια εξοικείωσης και τα media που διοργανώνουμε, τις στοχευμένες προωθητικές ενέργειες μέσω ψηφιακού μάρκετινγκ και τη συνεχή συμμετοχή μας σε εκθέσεις και εργαστήρια, συνεχίζεται όλο το χρόνο η προβολή των θεσσαλικών προορισμών τα τελευταία χρόνια. , φωτογραφίες, βίντεο και κείμενα από όλο τον κόσμο . Μετά από δύο χρόνια περιορισμών λόγω της πανδημίας, η επιστροφή στην ελεύθερη κυκλοφορία σηματοδοτεί την αρχή μιας νέας δυναμικής στον τουρισμό.

Χρειάζεται όμως να ξανασκεφτούμε και να επανασχεδιάζουμε το τουριστικό μοντέλο ώστε να ανταποκρίνεται στις εποχές και τις νέες ανάγκες των επισκεπτών μας. Από την αρχή, η Θεσσαλία προσπάθησε να προωθήσει τον θεσσαλικό προορισμό χρησιμοποιώντας χρηματοδοτικά εργαλεία για την υποστήριξη του τουρισμού και συνεχώς αναδιαρθρώνοντας σχέδια για πιθανούς στόχους της αγοράς. Οι στόχοι μας παραμένουν ίδιοι:

– Αύξηση του εγχώριου και διεθνούς μεριδίου αγοράς του θεσσαλικού τουρισμού διατηρώντας παλιές αγορές και αναζητώντας νέες για την προσέλκυση Ελλήνων και ξένων τουριστών.

– Ενίσχυση συνεργειών μεταξύ όλων των εμπλεκόμενων φορέων και ενίσχυση των προσπαθειών για τη δημιουργία ενός ολοκληρωμένου τουριστικού δικτύου με βάση τους τουριστικούς προορισμούς της Θεσσαλίας σε τοπικό και περιφερειακό επίπεδο.

– Επέκταση της τουριστικής περιόδου και μείωση της εποχικότητας του τουρισμού με τη διαφοροποίηση των τουριστικών προϊόντων και την ανάπτυξη εναλλακτικών μορφών τουρισμού.

– Πρόσβαση σε όλα τα δεδομένα και τα συγκριτικά πλεονεκτήματα των θεσσαλικών προορισμών με την ανάπτυξη όλων των μορφών τουρισμού.

Παράλληλα με την προώθηση των τουριστικών προορισμών στη Θεσσαλία, εργαζόμαστε και σε τουριστικές υποδομές και κύριος στόχος μας είναι ο εντοπισμός, η συντήρηση, η χαρτογράφηση και η πιστοποίηση καρτών για την καλύτερη δυνατή προβολή του περιπατητικού τουρισμού.

Παράλληλα, βλέπουμε επενδύσεις στον θεματικό τουρισμό. Τι κοιτάς σε αυτό;

Εγκαινιάστηκε τον Αύγουστο του 2020, το αρχαιότερο πραγματικό ναυάγιο στον κόσμο που μπορεί να βυθιστεί από ανθρώπους, το κλασικό ναυάγιο της Περιστέρας, «Ο Παρθενώνας του Υποβρυχίου Μουσείου», έκανε τη Θεσσαλία την πρώτη περιοχή στην Ελλάδα που έγινε ο πρώτος καταδυτικός προορισμός στον κόσμο. στον τουριστικό χάρτη. Επισκέψιμοι υποθαλάσσιοι αρχαιολογικοί χώροι έχουν αναδείξει την Αλόννησο ως έναν από τους κορυφαίους προορισμούς για βιώσιμη τουριστική ανάπτυξη στον κόσμο.

Η Θεσσαλία κέρδισε για το Υποβρύχιο Μουσείο της, το πρώτο στην Ευρώπη που κέρδισε το Βραβείο Καινοτομίας ECTN στην κατηγορία «Καινοτομία και ψηφιοποίηση στον αειφόρο πολιτιστικό τουρισμό για έξυπνους προορισμούς». Η Επιτροπή Αξιολόγησης αναγνώρισε το έργο ως «παράδειγμα αριστείας που θα εμπνεύσει άλλους προορισμούς και θα προωθήσει την περαιτέρω ανάπτυξη βιώσιμων και υπεύθυνων πρωτοβουλιών πολιτιστικού τουρισμού».

Σήμερα, η Θεσσαλία έχει ένα πανόραμα εννέα ναυαγίων από την Κλασική, Ελληνιστική, Βυζαντινή και νεότερη εποχή που μπορεί κανείς να επισκεφτεί στον Δυτικό Παγατικό και τις Σποράδες και πλήρη υποβρύχια επισκέψεις για δύτες. πιστοποίηση μονοπατιών για την ανάπτυξη του περιπατητικού τουρισμού. Επίσης, το νέο έργο που εργαζόμαστε ονομάζεται «Thessalian Wine Route».

Πρόκειται για έναν αρκετά φιλόδοξο σχεδιασμό που στοχεύει στη σύνδεση των οινοποιείων μέσω ειδικών διαδρομών για τους επισκέπτες για την ανάπτυξη του οινοτουρισμού. Πραγματοποιούμε επίσης σημαντικές δράσεις στον γαστρονομικό τουρισμό, καθώς είναι προτεραιότητά μας να τονίσουμε την ιδιαίτερη γαστρονομική ταυτότητα κάθε προορισμού στη Θεσσαλία.

Ποια πιστεύετε ότι είναι τα συγκριτικά πλεονεκτήματα που μπορεί να χρησιμοποιήσει η Θεσσαλία για να υποδέχεται τουρίστες όλο το χρόνο;

Η Θεσσαλία είναι μια μικρογραφία της Ελλάδας λόγω των φυσικών τοπίων και της πλούσιας ιστορίας και της ποικιλομορφίας της πολιτιστικής κληρονομιάς. Με κουλτούρα συνεργασίας και συνέργειας, διαμορφώνουμε ένα μοναδικό αυτόνομο μοντέλο ανάπτυξης στον τουρισμό, με έμφαση στην ποιότητα και τα διαφοροποιημένα χαρακτηριστικά. Ένα νέο τουριστικό μοντέλο που φέρνει προστιθέμενη αξία και πολλαπλασιαστικά οφέλη στον επαγγελματικό τομέα και την τοπική οικονομία.

Ένα από τα συγκριτικά του πλεονεκτήματα είναι η κεντρική του θέση στη χώρα. Αυτό, σε συνδυασμό με το σύγχρονο και ασφαλές οδικό δίκτυο που διαθέτουμε, διευκολύνει τη γρήγορη, εύκολη και ασφαλή πρόσβαση των επισκεπτών από τα μεγάλα αστικά κέντρα της χώρας. Ταυτόχρονα, οι επισκέπτες μπορούν να απολαύσουν μια μεγάλη ποικιλία δραστηριοτήτων σε πολύ μικρή απόσταση. Αυτό όμως που θέλω να τονίσω είναι ότι το πολυτιμότερο ανταγωνιστικό πλεονέκτημα της Θεσσαλίας είναι οι άνθρωποι της.

Η ζεστή και οικεία ατμόσφαιρα που προσφέρει το κατάλυμά μας αντικατοπτρίζεται σε έρευνα του Tourist Barometer που δείχνει ότι το 96% των επισκεπτών στη Θεσσαλία είναι ικανοποιημένοι και επιλέγουν για δεύτερη επίσκεψη. Το σύνθημά μας «Εδώ, όλοι μπορούν να ζήσουν έναν θρύλο» είναι επίσης δικαιολογημένο. Μια διαφορετική εμπειρία κάθε φορά που επισκέπτεστε. ”

Ποιες χώρες είχαν τη μεγαλύτερη ανταπόκριση μέχρι στιγμής και ποιες στοχεύετε για να εντείνετε τις προσπάθειές σας για να προσελκύσετε περισσότερους τουρίστες;

Τα τελευταία χρόνια, έχει σημειωθεί σημαντική αύξηση της κίνησης από τη Ρουμανία, τη Σερβία, τη Βουλγαρία και την Πολωνία, καθώς και από τις ΗΠΑ, το Ηνωμένο Βασίλειο, το Ισραήλ και τη Γερμανία. Η περιοχή της Θεσσαλίας έχει μια ολοκληρωμένη τουριστική στρατηγική. Αυτή η στρατηγική θα εφαρμοστεί μέσω συγκεκριμένου σχεδιασμού και επαναληψιμότητας, με πρωταρχικούς στόχους τις ακόλουθες χώρες και κατηγορίες:

Γερμανία Ενήλικες 50+
Τσεχία – γενικός τουρισμός στην Πολωνία
Γαλλία – Ισπανία Ενήλικες 50+
Ισραηλινοί Νέοι + Ενήλικες
Νότια Κορέα – γενικός τουρισμός
Εναλλακτικές μορφές τουρισμού στην Ολλανδία
Ρουμανία – Σερβία – Βουλγαρία Γενικός Τουρισμός

Ο τουρισμός στην Ελλάδα φέτος το καλοκαίρι ήταν πολύ θετικός συνολικά, ποια είναι τα μηνύματά σας για τον φετινό χειμώνα;

Το καλοκαίρι ξεπέρασε κάθε προσδοκία. Τα χειμωνιάτικα μηνύματα είναι εξίσου ενθαρρυντικά. Η Θεσσαλία το τελευταίο Σαββατοκύριακο του Οκτωβρίου, σε συνδυασμό με την επέτειο της 28ης Οκτωβρίου 1940, πλημμύρισε από κόσμο με προορισμό και μητροπολιτικό κέντρο, δίνοντας οξυγόνο και αισιοδοξία σε όσους ασχολούνται με την εστίαση και τη διαμονή, ανάσασα.

Σε εξέλιξη βρίσκεται ένα ολοκληρωμένο σχέδιο προώθησης του χειμερινού τουρισμού, το οποίο θα περιλαμβάνει εκστρατείες ψηφιακού μάρκετινγκ, καθώς και καταχωρίσεις και παρουσιάσεις. Το προηγούμενο διάστημα φιλοξένησε δημοσιογράφους της γαλλικής εφημερίδας Le Monde για ένα αφιέρωμα στα Μετέωρα και κάλεσε τουριστικούς πράκτορες από τη Γερμανία σε Λάρισα και Καρδίτσα για να αναδείξουν την παραδοσιακή απόσταξη Τσιπουρού. Τα γυρίσματα της νέας ταινίας του βραβευμένου με Όσκαρ Ισπανό σκηνοθέτη Fernando Truba με πρωταγωνιστή τον Matt Dillon βρίσκονται σε εξέλιξη στο Νότιο Πήλιο και η περιοχή της Θεσσαλίας θα φιλοξενήσει επτά διεθνείς τουριστικές εκθέσεις και συνέδρια τους επόμενους μήνες στην Ελλάδα και στο εξωτερικό.

Περισσότεροι από 1,2 εκατομμύρια άνθρωποι ακολουθούν τον διάσημο παρουσιαστή Jesús González Calleja και τον τρισστέρι Michelin guest chef Jorge Cruz Mas στα social media, έχοντας μόλις φιλοξενήσει την ισπανική εκπομπή Planeta Calleja στο Περίιον και τα Μετέωρα ανθρώπων που γνώρισαν την ομορφιά της Θεσσαλίας πριν από την προβολή της εκπομπής. Ισπανική τηλεόραση.

Ταυτόχρονα, ξεκίνησε μια μίνι καμπάνια με θέμα «Χριστούγεννα στη Θεσσαλία», η οποία προωθεί έναν συνδυασμό των χειμερινών προορισμών της Θεσσαλίας και των περιοχών όπου λειτουργούν τα θεματικά πάρκα των Χριστουγέννων. Ήδη, οι προορισμοί των θεματικών πάρκων έχουν αρχίσει να καταγράφουν υψηλότερα ποσοστά πληρότητας από τα τέλη Νοεμβρίου. Θα συνεχίσουμε να εργαζόμαστε στον συγκεκριμένο τομέα και θα αλλάξουμε τα δεδομένα προς όφελος όλων των Θεσσαλών.

Πηγή: Ρομίνα Νικηφόρου – cnn.gr

Πηγή: magnesianews.gr