Τρεις μέρες μετά την πρεμιέρα του «Household Basket», το υπουργείο Ανάπτυξης και Επενδύσεων προσπαθεί να διορθώσει διάφορες αστοχίες που έχουν σημειωθεί, ενώ την ίδια ώρα κάποιες μεγάλες αλυσίδες σούπερ μάρκετ έχουν κατεβάσει τις τιμές ορισμένων προϊόντων. Την ίδια ώρα, σύμφωνα με πληροφορίες του ΟΤ, ενδέχεται να δούμε ηλεκτρονικό «καλάθι νοικοκυριού» από το efood.
Μεταξύ των «παιδικών ασθενειών», πολλοί καταναλωτές δεν μπορούν να αναγνωρίσουν τα προϊόντα στα «καλάθια» κάθε αλυσίδας σούπερ μάρκετ λόγω του μεγέθους των σημάτων.
Οι σχετικές «πινακίδες» στα ράφια των καταστημάτων είναι μικρές και δεν είναι τοποθετημένες για ορατότητα.
Αυτό σύντομα θα αλλάξει, καθώς η αρμόδια υπηρεσία του υπουργείου Ανάπτυξης ζήτησε από τις αλυσίδες λιανικής που συμμετέχουν στην πρωτοβουλία να αλλάξουν τις ετικέτες τους ώστε τα προϊόντα που περιέχονται στο «καλάθι» να είναι πιο έντονα.
Παράλληλα, ζητήθηκε να μπει λίστα με όλα τα προϊόντα στο «καλάθι» στην είσοδο κάθε καταστήματος.
Σε ό,τι αφορά το διαδικτυακό σούπερ μάρκετ, υπήρξε και αίτημα να τοποθετηθεί το «καλάθι» που έχουν μέχρι στιγμής οι περισσότερες αλυσίδες καταστημάτων σε σημείο που να το βλέπουν.
Εμφανίστηκε και «ειδικό καλάθι».
Την ίδια ώρα, στελέχη του υπουργείου Ανάπτυξης εξετάζουν το ενδεχόμενο δημιουργίας «καλαθιού» προϊόντων για άτομα με ειδικές διατροφικές ανάγκες, όπως οι διαβητικοί.
Ταυτόχρονα, οι διαδικτυακές πλατφόρμες που μεταφέρουν προϊόντα από διαδικτυακά σούπερ μάρκετ διερευνούν και τις δικές τους δυνατότητες συμμετοχής. Σύμφωνα με πηγές του efood, εξετάζονται βήματα για ένταξη στο e-katanalotis.
ποιος μείωσε την τιμή;
Ο διυπηρεσιακός ανταγωνισμός και οι πιθανές αντιδράσεις των καταναλωτών και η πολιτική πίεση έχουν προφανώς ωθήσει τέσσερις μεγάλους παίκτες των σούπερ μάρκετ να αλλάξουν τις τιμές του «καλαθιού» τους, προωθώντας στοχευμένες μαρκάρισμα με συγκεκριμένους κωδικούς.
Συγκεκριμένα η αλυσίδα Σκραβενίτης Πότε ΑΒ Βασιλόπουλος Δύο έχουν αναθεωρήσει τη λίστα e-katanalotis, μειώνοντας τις τιμές σε συνολικά 40 προϊόντα από τα 137 προϊόντα που αποτελούν τα δύο καλάθια. Μασούτης Ένα προϊόν (κοτόπουλο) και μια σήμανση για h η αγορά μου Είναι δύο προϊόντα σαμπουάν και βρεφικής πάνας.
Συγκεκριμένα, στην περίπτωση του Σκλαβενίτη, 15 από τα 63 προϊόντα σημείωσαν πτώση των τιμών τους, με μέση πτώση περίπου 25%. Μειώθηκε γιατί περιλαμβάνεται σχεδόν κάθε κατηγορία καλαθιού: τρόφιμα (ρύζι, αλεύρι, ελαιόλαδο, κοτόπουλο, κ.λπ.), προσωπική υγιεινή και φροντίδα (σαμπουάν, οδοντόκρεμα κ.λπ.), καθαριστικά οικιακής χρήσης (καθαριστικό σφουγγαρίσματος κ.λπ.) υπόκεινται σε
Η ΑΒ Βασιλόπουλος μείωσε λοιπόν την τιμή των 25 κορδονιών σε σύνολο 74 κορδονιών στο δικό της καλάθι. Η μέση πτώση στον τιμοκατάλογο για αλλαγή είναι επίσης περίπου 25%.
Σε αυτή την περίπτωση, η γκάμα περιλαμβάνει όλες τις κατηγορίες προϊόντων που αποτελούν το καλάθι: ρύζι, ελαιόλαδο, ηλιέλαιο, ζάχαρη, κακάο, πάνες για μωρά και ενήλικες, οδοντόκρεμες, σαμπουάν, καθαριστικά σφουγγαρίσματος. ) .
σάλτσα: ΟΤ
Πηγή: magnesianews.gr