Οι αρχές ερευνούν το ενδεχόμενο ο μοιραίος σταθμάρχης της Λάρισας που προκάλεσε την τραγωδία στα Τέμπη να μην βρισκόταν στο πόστο του κατά την αναχώρηση του υπεραστικού τρένου.
Συγκεκριμένα, το Mega αναφέρει ότι αν το τρένο φεύγει στις 23:06 και ο σταθμάρχης βρίσκεται σε αυτή τη θέση, μπορεί να δει το κόκκινο φανάρι και να ειδοποιήσει τον μηχανοδηγό να σταματήσει.αύξηση.
Επίσης, το έγγραφο – Υπόμνημα 1001 έστειλε λάθος τηλεγράφημα αντί να το παραδώσει.
Οι σταθμάρχες θα μπορούν να επικοινωνούν με τους οδηγούς μέσω κινητών συσκευών που μεταφέρουν οι εργαζόμενοι σιδηροδρόμων, ακόμη κι αν δεν βρίσκονται στην αίθουσα του σταθμού, σύμφωνα με την έκθεση. Όλα αυτά βρίσκονται υπό διερεύνηση και θα καθοριστούν όταν ολοκληρωθεί ή καταργηθεί το απόρρητο του τηλεφώνου.
«Ναι» για ψυχολογικά τεστ μετρό, «όχι» για τον ΟΣΕ
Όπως αποκάλυψε ο Βασίλης Λαμπρόπουλος, δημοσιογράφος του MEGA και των εφημερίδων ΤΑ ΝΕΑ και ΤΟ ΒΗΜΑ, ψυχομετρικά τεστ που υπάρχουν για σταθμάρχες του μετρό, σε αντίθεση με τους μηχανοδηγούς, δεν υπάρχουν στον ΟΣΕ.
Η ΣΤΑΣΥ σε επιστολή της με ημερομηνία 19 Αυγούστου 2021 είπε:
«Είμαστε στην ευχάριστη θέση να σας ενημερώσουμε ότι η εταιρεία σας έχει λάβει έγκριση για παροχή ψυχομετρικών υπηρεσιών σε υπαλλήλους της ΣΤΑΣΥ, ειδικευμένους μηχανοδηγούς και σταθμάρχες, σύμφωνα με όσα αναφέρονται στην προσφορά σας. Η τιμή της αποτίμησης θα είναι 16.880 € πλέον ΦΠΑ. ” Δεν υπάρχει αντίστοιχο για τον Station Master.
Καμία βαθμολογία
Επιπλέον, όπως αποκάλυψε το MEGA, σε παλαιότερους ΟΣΕ έπρεπε να περάσει κανείς από διάφορες τάξεις για να γίνει σταθμάρχης.
Η έκτη τάξη ήταν η τελευταία που έγινε κεντρικός σταθμάρχης και κάθε βαθμός διήρκεσε δύο χρόνια, ακολουθούμενη από αξιολόγηση από ανωτέρους.
Μετά την αποψίλωση των υπηρεσιών σταθμάρχη εντός του οργανισμού, καταργήθηκαν, με αποτέλεσμα να μείνουν μόνο οι πρώτοι και δεύτεροι σταθμάρχες που τοποθετήθηκαν στη θέση μετά από πολυήμερη εκπαίδευση.
Επιπλέον, ο φαύλος κύκλος της μη εγκατάστασης τηλεχειριστηρίων περιλαμβάνει και την περίπτωση του σταθμού και ο υπεύθυνος εγκατάστασης προχωρά στο έργο ζητώντας από το Χρηματιστήριο Αξιών της Οσάκα να ενσωματώσει ορισμένα τμήματα.
Έπρεπε να οριστεί σταθμάρχης για τη δημιουργία μονόδρομου σε αυτά τα τμήματα, αλλά λόγω έλλειψης κονδυλίων ο ΟΣΕ δεν όρισε κανέναν και δεν έγινε ποτέ κατασκευή.
Πηγή: magnesianews.gr