• 28/11/2023 13:24

«Γύρισε το κλειδί μετά την τραγωδία και πήγε να με κοροϊδέψει».

ByGreeceit.gr

Μαρ 11, 2023
Ελάτε στο Viber

Μια ασύλληπτη αποκάλυψη έρχεται στο φως για την σταθμάρχη Λάρισα, η οποία φυλακίζεται για ένα αναπάντητο λάθος που διέπραξε εκείνη τη μοιραία νύχτα της τραγωδίας στα Τέμπη.

Το Star αναφέρει ότι μετά το ατύχημα, ο 59χρονος προσπάθησε να καλύψει το τραγικό του λάθος γυρίζοντας το κλειδί στη σωστή θέση, μη γνωρίζοντας ότι κάθε του κίνηση καταγραφόταν.

Μάλιστα, οι ανακριτές θα μάθαιναν αν ο σταθμάρχης έστριψε χειροκίνητα τη στιγμή που πληροφορήθηκε τη σύγκρουση των δύο τρένων και φώναξε «Αμάν».

Σε κάθε περίπτωση, οι κάμερες ασφαλείας του γραφείου του και το «μαύρο κουτί» στον ηλεκτρονικό πίνακα ανακοινώσεων του σταθμού κατέγραψαν τα πάντα και ελπίζουμε να «θολώνουν» το τοπίο ακριβώς του τι συνέβη το βράδυ της 28ης Φεβρουαρίου.

«Γύρισε το κλειδί μετά την τραγωδία και πήγε να με κοροϊδέψει».
Μάλιστα, ένας έμπειρος σταθμάρχης του Palaeofal Salon είπε στο The Star ότι μόλις έφτασε στο σταθμό Λαρίσης εκείνο το μοιραίο βράδυ, κατάλαβε αμέσως ότι ο 59χρονος άνδρας είχε γυρίσει το κλειδί στη σωστή θέση: ορυζώνα. ατύχημα.

«Για να δω. Νόμιζα ότι «πήδηξε» ένα τρένο απέναντι! Τα τρένα δεν «πηδούν» ευθεία. Είναι διαγώνια απέναντι από τους ξεχασμένους κατοίκους των προαστίων και ακούγεται μια προηγούμενη κουβέντα που έλεγε: «Λίγο πιο μακριά…». Από εκεί, στρίψτε διαγώνια σε ένα προαστιακό. Ξέχασε να ισιώσει την τελευταία διαγώνιο. Αφού το βρήκαμε ευθεία, το γυρίσαμε πίσω και το τρένο αναχώρησε κανονικά…» είπε ο Γιώργος Τζίνδρος.

Τέμπη: Δόθηκαν 7 ευκαιρίες για να αποφευχθούν ναυάγια τρένου
Το βράδυ της Τρίτης 28 Φεβρουαρίου 2023, μισή ώρα πριν τα μεσάνυχτα, δύο τρένα συγκρούστηκαν στα Τέμπη, δημιουργώντας εθνική τραγωδία. Καθημερινά αποκαλύπτονται νέες πληροφορίες για την αιτία του δυστυχήματος που στοίχισε τη ζωή σε δεκάδες αμάχους. Αυτή τη φορά, επτά πιθανότητες να αποτραπεί ένα ατύχημα με τρένο στα Τέμπη βλέπουν το φως της δημοσιότητας.

Το καταδικασμένο Intercity 62 φτάνει στο σταθμό Paleo Falsalo το βράδυ της Τρίτης. Μένει εκεί για 48 λεπτά λόγω προβλήματος στην παροχή ρεύματος. Όπως σημείωσε ο επιθεωρητής του ΟΣΕ Λάρισας, η καθυστέρηση είχε τις δικές της επιπτώσεις για τα όσα ακολούθησαν.

Σύμφωνα με πληροφορίες του Mega TV, σύμφωνα με το κανονικό ωράριο, χωρίς καθυστέρηση, η αμαξοστοιχία 62 αναχώρησε από τον σταθμό Λαρίσης στις 22.11 και κατά το διάστημα από τις 22.00 έως τις 23.00, σύμφωνα με το χρονοδιάγραμμα, βρίσκονταν τρεις σταθμάρχες.

Στις 22:28 η Intercity έφυγε από το downdraft για τη Λάρισα, με το πρώτο κρίσιμο λάθος λίγα λεπτά αργότερα. Το Suburban 2597 εισέρχεται στο σταθμό μέσω της βόρειας εισόδου, αλλάζει ίχνη στο διακόπτη 118A και εισέρχεται στο σταθμό στην πλατφόρμα του Suburban. Όμως το κλειδί παραμένει διαγώνια ξεχασμένο.


Τα τρένα που περνούν από εκείνο το σημείο προς την αντίθετη κατεύθυνση συναντούν τώρα το κλειδί σε λάθος μέρος. Και μετά ακολούθησε το μοιραίο Intercity 62 εκείνο το βράδυ.

Το ρολόι δείχνει 22:48, ένας προαστιακός εισέρχεται στον σταθμό Λαρίσης από τα βόρεια, αφήνοντας τον σταθμάρχη μόνο του, κάνοντας ένα δεύτερο λάθος άσχετο με την καταστροφή, δείχνοντας όμως την απειρία του. Τα τοπικά τρένα οδηγούνται σε λάθος πλατφόρμα και αναγκάζονται να επιστρέψουν για να διορθώσουν το βασικό σφάλμα.

Ο μηχανοδηγός και ο διευθυντής του προαστιακού συνειδητοποιούν ότι πρόκειται για λάθος και προσπαθούν να καταγράψουν την απάντηση του σταθμάρχη. Η τραγωδία του 2597 αποφεύχθηκε, αλλά ο άπειρος σταθμάρχης έχει ακόμα περισσότερα προβλήματα, με τραγικό τέλος.

“Δεν θυμάμαι τι συνέβη. Είδα στον πίνακα ότι το φως ήταν σταθερό λευκό αφού μπήκα στο 2597 όταν γύρισα το κλειδί. , και επέστρεψα στο πλαϊνό με τα φώτα του πίνακα αναλλοίωτα”, ζήτησε συγγνώμη.

τέλος χρόνου
Τα τελευταία 30 λεπτά πριν την μετωπική σύγκρουση, από τη στιγμή που το InterCity 62 αναχώρησε από τον σταθμό Λαρίσης με προορισμό τη Θεσσαλονίκη, τα λάθη είναι σοβαρά και συνεχόμενα. Ο σταθμάρχης κάνει το ένα λάθος μετά το άλλο. Απορρίπτει το Intercity 62 χωρίς μοτίβο 1001 και χωρίς προφορικές οδηγίες “από το upline” αν χρειαστεί.

Ο σταθμάρχης Λάρισας στέλνει το Intercity 62 χωρίς να σχεδιάσει εξαρχής τη διαδρομή. Αν το έκανα, θα είχα βρει το κλειδί 118A ξεχασμένο σε διαγώνια θέση και η κατάληξη θα ήταν διαφορετική.

Το νεκρό τρένο εκτροχιάστηκε και δεν υπάρχει καμία επιβεβαίωση από τον οδηγό της οικογένειας του εκλιπόντος.

“Αν ο μηχανοδηγός έλεγε ότι ήταν στην ουρά από πάνω προς τα κάτω, δεν θα είχε συμβεί τίποτα, αυτό επιβεβαιώνεται και από το αφεντικό μου. Όταν ζήτησε ένα 1001, το τρένο σταμάτησε. , υπήρχαν σημάδια ότι τα κλειδιά ήταν σε ευθεία γραμμή, οπότε στείλαμε έναν κλειδαρά να δούμε τι έγινε», ζήτησε συγγνώμη ο υπεύθυνος του σταθμού.

“Ο μηχανοδηγός σίγουρα ξέρει ότι είναι στην εξερχόμενη γραμμή και θα πρέπει να αναρωτηθεί γιατί δεν ανέβηκε στο 1001. Από όσο ξέρω, αυτός ο μηχανοδηγός είναι στη γραμμή Αθήνα-Θεσσαλονίκη. Τελευταία δεν δούλευα στο … και πρόσφατα επέστρεψε», είπε στην κατάθεσή του.

Σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες, παρά το ξεπερασμένο σύστημα, ο σταθμάρχης της Λάρισας μπορεί να δει τη θέση κάθε αμαξοστοιχίας από τη σανίδα μπροστά του μέχρι το ύψος της 110ης Πτέρυγας Μάχης, δηλαδή ακόμα και μετά την αλλαγή τροχιάς. Αν το είχε κάνει, θα είχε διαπιστώσει ότι το Intercity 62 συνέχιζε προς Θεσσαλονίκη, αλλά μακριά από το downdraft.

Ωστόσο, ο άπειρος σταθμάρχης έμεινε μόνος στο κτίριο του σταθμού και το έχασε. Ένας πιο έμπειρος συνάδελφος άφησε πίσω του έναν 59χρονο. Όταν ανακαλύφθηκε το ατύχημα, οι δύο σταθμάρχες επέστρεψαν και διόρθωσαν τις ώρες αναχώρησης με κενά.

Πίσω από την αντίδραση του Σταθάρχη Λάρισας εκείνη τη μοιραία νύχτα κρύβονται μια σειρά από λάθη και παραλείψεις που οδήγησαν σε εθνική τραγωδία, πένθος έθνους και καθημερινή παρακολούθηση των εξελίξεων στην πρώτη γραμμή της έρευνας για πλήρη διαλεύκανση και αναμονή ευθύνης.

Πηγή: magnesianews.gr