Νέα ντοκουμέντα για την υπόθεση του τρένου στα Τέμπη αποκαλύπτει το Newsit.gr, αυτή τη φορά αποκαλύπτοντας διάλογο για τη βάρδια της 28ης Φεβρουαρίου.
Σύμφωνα με το ωράριο του Φεβρουαρίου, οι τρεις έπρεπε να φτάσουν μέχρι τις 23:00 στον σταθμό Λαρίσης, όπου τα τρένα συγκρούστηκαν στα Τέμπη.
Δύο από αυτούς ήταν στη βάρδια 14:00-23:00 και ένας ύποπτος, σταθμάρχης, ήταν στη βάρδια 22:00. Ωστόσο, σύμφωνα με μαρτυρία, ο κατηγορούμενος σταθμάρχης αφέθηκε σε υπηρεσία λίγα λεπτά μετά τις 22:30.
Ένας από τους εργαζόμενους του ΟΣΕ είπε στο newsit.gr για τον πιο παλιό και πιο έμπειρο σταθμάρχη Α’, έναν από τους δύο υπαλλήλους που είχαν βάρδια 14:00-23:00 κάτω. στα Τέμπη.
Γραμμή για να «κάψει» τον σταθμάρχη Α
«Θα είναι πολλοί από αυτούς.
Ένας υπάλληλος που κατείχε κομβική θέση στο σταθμό της Θεσσαλίας και εργαζόταν στην προηγούμενη βάρδια του σταθμάρχη πριν τη σύλληψή του, ήταν από τους πρώτους που κλήθηκαν από τις ανακριτικές αρχές για να του πουν τι είχε συμβεί. Επικεντρωθείτε στη μοιραία νύχτα της 28ης Φεβρουαρίου.
Λέγεται ότι είπε αρκετά για να αποκαλύψει την πιο σκοτεινή πλευρά της υπόθεσης, αλλά είπε ότι είχε το πάνω χέρι στο γραφείο του σταθμού Λάρισας πριν και μετά το ατύχημα.
Πέρα από την απειρία και τις ανεπάρκειες του 59χρονου σταθμάρχη, έφταιγαν και άλλη μια σειρά από λάθη, παραλείψεις και αμέλειες, όπως προέκυψε και προέκυψε έρευνα των αρχών. Το μεγαλύτερο σιδηροδρομικό δυστύχημα στην Ελλάδα.
Όπως όλα δείχνουν και μαρτυρούν τις πληροφορίες που υπάρχουν στο newsit.gr, ο 59χρονος άπειρος σταθμάρχης πριν από τη σύλληψή του βρέθηκε στην κονσόλα ελέγχου πριν από τις 23:00 όταν ξεκίνησε η βάρδιά του. Από πάνω είχε μείνει ένα άτομο . Άλλοι δύο σταθμάρχες.
Ο γηραιότερος σταθμάρχης αναχώρησε από τον σταθμό Λάρισας λίγα λεπτά μετά τις 22:30, ενώ οι υπόλοιποι συνάδελφοι έφυγαν νωρίτερα. Έτσι, ο 59χρονος άπειρος σταθμάρχης έμεινε μόνος.
Το γεγονός αυτό επιβεβαιώνεται και από τηλεφωνική συνομιλία που είχε υπάλληλος του ΟΣΕ με τον παλαιότερο πρατηριούχο (αναφέρεται ως Σταθάρχης Α’) που αποκαλύπτει το newsit.gr. Λέγεται ότι το τηλεφώνημα έγινε μεταξύ 22:45 και 23:00 της 28ης Φεβρουαρίου με το εξής περιεχόμενο.
Συνάδελφος: “Πού είσαι;”
Σταθάρχης 1: «Πήγα».
Συνάδελφος: “Δεν κάθισες εκεί για λίγο μέχρι να περάσει αυτό το τρένο και να ηρεμήσει;”
Stationmaster 1: “Πόσο καιρό πρέπει να καθίσω και να παρακολουθήσω;”
Ο υπάλληλος τηλεφώνησε στον υπεύθυνο του σταθμού γιατί υπήρχαν πολλά προβλήματα και ανωμαλίες στην κίνηση εκείνη την ημέρα, τα οποία ανέφερε στο newsit.gr.
“Ο παλιός σταθμάρχης είχε περάσει τριάντα πέντε τρένα όλο το απόγευμα. Έβαλε τον Σ. (τον κρατούμενο) σε ένα προαστιακό, και στις 23:05 έφτασε το Intercity. ήταν στη Λάρισα, κι εγώ ήμουν στο πόστο, τα χάλαζα”.
Αναφέρει η Άννα – Τριανταφυλλιά Τσούτσα, newsit.gr
Πηγή: magnesianews.gr