• 30/11/2023 20:18

Η κίνηση στην αγορά κορυφώνεται την εβδομάδα των Χριστουγέννων

ByGreeceit.gr

Δεκ 19, 2022
Ελάτε στο Viber

Οι επιχειρηματικές προβλέψεις δείχνουν ότι η εορταστική περίοδος της αγοράς ξεκίνησε ικανοποιητικά και αναμένεται να εξελιχθεί καλύτερα τις δύο τελευταίες εβδομάδες του χρόνου, «ζέσταμα» με δώρα Χριστουγέννων για τους εργαζόμενους στον ιδιωτικό τομέα. Μετά την πρώτη διερευνητική Κυριακή του Δεκεμβρίου, το κατάστημα ανοίγει σήμερα, τη δεύτερη και τελευταία εργάσιμη Κυριακή του χρόνου.

Παράλληλα, αυξάνεται και η κίνηση των σούπερ μάρκετ, με τους καταναλωτές να εκμεταλλεύονται προσφορές και καλάθια σπιτιού για να οργανώσουν έγκαιρα το γιορτινό τους τραπέζι.

Ο Άδωνις Γεωργιάδης, Υπουργός Ανάπτυξης και Επενδύσεων, δήλωσε ότι οι έλεγχοι θα είναι μόνιμοι και ευρείες σε όλη την αγορά. Μπορείτε να πάρετε άλλες αποφάσεις στην πορεία. ”

Επιπλέον, ενώ το καλάθι του Άγιου Βασίλη φαίνεται να έχει κερδίσει τόσο τους καταναλωτές όσο και τον κλάδο των παιχνιδιών από την πρώτη μέρα της εφαρμογής του, ο υπουργός ανέφερε σε δήλωσή του ότι και αυτό το καλάθι θα βρίσκεται υπό συνεχή έλεγχο.

Σύμφωνα με πληροφορίες του ΑΠΕ-ΜΠΕ, το υπουργείο Ανάπτυξης και Επενδύσεων έχει στη φαρέτρα του και άλλα καλάθια, όπως αυτά για τα υγρά καύσιμα, τα οποία θα ενεργοποιηθούν από τους πολιτικούς αρχηγούς του υπουργείου μόλις ολοκληρωθεί η σχετική ηλεκτρονική αίτηση. , όποτε αυτό κρίνεται απαραίτητο.

Οι προσδοκίες της αγοράς αυξάνονται
Η επιχειρηματική κοινότητα αναμένει ότι η αγοραστική δραστηριότητα θα κορυφωθεί τις επόμενες ημέρες, με τις προσδοκίες να εντείνονται από τις πληρωμές δώρων Χριστουγέννων, κάτι που αναμένεται να ενισχύσει τη δυναμική των Ελλήνων καταναλωτών. Ο Μάκης Σαββίδης, αντιπρόεδρος του Εμπορικού Επιμελητηρίου Αθηνών, αντιπρόεδρος της GRECA, εκπρόσωπος της Ελλάδας και μέλος του διοικητικού συμβουλίου της Ευρωπαϊκής Ομοσπονδίας Ηλεκτρονικού Εμπορίου, δήλωσε στο ΑΠΕ: MPEs. «Με το άνοιγμα των καταστημάτων περιμένουμε από τους καταναλωτές να έρθουν στις κεντρικές και τοπικές αγορές για χριστουγεννιάτικες αγορές», τόνισε και πρόσθεσε: .”

Σύμφωνα με τον Σαββίδη, οι λιανικές πωλήσεις ξεπέρασαν τα 3 δισ. ευρώ την περσινή εορταστική περίοδο. «Αναμένουμε ότι οι λιανικές πωλήσεις θα σπάσουν το ρεκόρ των 4 δισ. ευρώ φέτος», τονίζει.

Προβλέπει επίσης ότι η δυναμική των ηλεκτρονικών πωλήσεων θα συνεχιστεί και κατά τη διάρκεια των εορτών φέτος. “Παρά το γεγονός ότι οι αγορές άνοιγαν και όλοι περίμεναν πτώση στην επισκεψιμότητα των ηλεκτρονικών καταστημάτων, αυτό δεν έχει επιβεβαιωθεί. συνεχίζει να αυξάνεται”, τονίζει.

Σύμφωνα με τον ίδιο, τα οικιακά καλάθια δίνουν πνοή και στους καταναλωτές. Όπως επισημαίνει, «Τα καλάθια που πρότεινε και επέβαλε η κυβέρνηση έχουν δώσει αποτελέσματα. Θα γλιτώσεις τον μισθό σου όλο το χρόνο, που είναι σημαντικό, θα υπάρξουν αποχωρήσεις και θα πρέπει να φτιάξουμε το καλάθι, αλλά αυτό δεν κάνει». να ακυρώσει την επιτυχία του έργου».

Τι γίνεται όμως με τη συμπεριφορά των καταναλωτών κατά την περίοδο των γιορτών; Αυτό είναι που η πρόσφατη μελέτη του NielsenIQ Consumer Insights, «Unwrapping Europeans Holiday Outlook», ερεύνησε πάνω από 800 καταναλωτές στην Ελλάδα. Τα αποτελέσματα δείχνουν ότι οι φετινές χριστουγεννιάτικες δαπάνες αναμένεται να είναι ίσες ή υψηλότερες από πέρυσι. Το 45% των ελληνικών νοικοκυριών λέει ότι οι προϋπολογισμοί τους για φαγητό και ποτό στο σπίτι, δαπάνες εκτός σπιτιού, δώρα και ταξίδια θα παραμείνουν οι ίδιοι το 2021. Το 15% των αγοραστών δηλώνει ότι θα αυξήσει τον προϋπολογισμό του αυτές τις γιορτές.

Τι προϊόντα θα αγοράσουν οι καταναλωτές για το χριστουγεννιάτικο τραπέζι τους;
Σύμφωνα με την ίδια έρευνα, οι καταναλωτές δηλώνουν έτοιμοι να επωφεληθούν από εκπτωτικές εκδηλώσεις για να αγοράσουν εκ των προτέρων δώρα, ποτά και τρόφιμα για τις γιορτές. Το τυρί (81%), το ωμό κρέας (74%) και τα χριστουγεννιάτικα γλυκά (64%) είναι οι τρεις πιο κοινές κατηγορίες τροφίμων που αγοράζουν οι καταναλωτές για τα Χριστούγεννα. Στην κατηγορία των ποτών, μπύρα (61%) και κρασί (60%) προστίθενται στο καλάθι. Παρά το γεγονός ότι οι Έλληνες καταναλωτές θέλουν προσφορές, δεν διστάζουν να αγοράσουν είδη πολυτελείας για τα Χριστούγεννα. Το 25% των ερωτηθέντων λέει ότι αγοράζει είδη πολυτελείας στην κατηγορία του φρέσκου κρέατος και αγοράζει μάρκες πολυτελείας και είδη στην κατηγορία των ποτών. Η επιλογή είναι μεταξύ κρασιού (20%) και σαμπάνιας (22%).

Τι προϊόντα θα δώσουν οι Έλληνες φέτος τα Χριστούγεννα;
Μεταξύ των χριστουγεννιάτικων δώρων, οι Έλληνες καταναλωτές φέτος επιλέγουν κυρίως να δωρίσουν ρούχα/παπούτσια (55%) και παιχνίδια (43%). Η τεχνολογία (28%), η ομορφιά (37%) και τα δώρα που δίνουν σε ένα αγαπημένο πρόσωπο μια «εμπειρία» (27%) βρίσκονται στην κορυφή της λίστας αγορών. Το 71% των καταναλωτών πηγαίνει στο διαδίκτυο για ιδέες και έμπνευση για τα δώρα που σχεδιάζουν να κάνουν. Τα ηλεκτρονικά καταστήματα για προϊόντα τεχνολογίας (69%) είναι το προτιμώμενο κανάλι αγορών για περισσότερους ανθρώπους από τα καταστήματα με τούβλα και κονίαμα (52%).

Πηγή: magnesianews.gr