• 07/02/2023 18:45

Greece IT

Καθημερινές ειδήσεις από όλο τον κόσμο

Η Θεσσαλία θα συνεχίσει να ταξιδεύει στον κόσμο το 2023

ByGreeceit.gr

Νοέ 30, 2022
Ελάτε στο Viber

Καινοτομίες όπως «Δρόμοι πίστης», «Δρόμοι πολιτισμού», χαρτογράφηση «Διαδρομές του κρασιού της Θεσσαλίας», διαγωνισμός «Φωτογραφία Θεσσαλίας», Ταξιδιωτικός Οδηγός Θεσσαλίας Golden Book και προγράμματα συμμετοχής σε 27 επιλεγμένες τουριστικές εκθέσεις, Εργαστήρια Δραστηριοτήτων στην Ελλάδα και το εξωτερικό. στοχευμένα ταξίδια εξοικείωσης και μέσα ενημέρωσης και αναβαθμισμένες διαδικτυακές προωθητικές ενέργειες περιλαμβάνουν το Πρόγραμμα Τουριστικής Προώθησης για την Περιφέρεια Θεσσαλίας το 2023, που ανακοινώθηκε στη Συνεδρίαση του Περιφερειακού Συμβουλίου. Παράλληλα, λαμβάνοντας υπόψη την τουριστική δραστηριότητα το 2022, η μέση ημερήσια δαπάνη ανά επισκέπτη στη Θεσσαλία κατέγραψε αύξηση 4% σε σχέση με τον αντίστοιχο μέσο όρο της χώρας, άρα αριθμητικά και κυρίως ποιοτικά μετρήσιμα αποτελέσματα.

«Στη Θεσσαλία είμαστε και τουριστική ομάδα», δήλωσε ο Περιφερειάρχης Θεσσαλίας Κώστας Αγοραστός. «Με στρατηγικό σχεδιασμό και στόχευση, κουλτούρα συνεργασίας και συνέργειας, διαμορφώσαμε ένα μοναδικό αυτόνομο μοντέλο ανάπτυξης στον τουρισμό, με έμφαση στην ποιότητα και τις διαφοροποιημένες δυνατότητες. Ένα τουριστικό μοντέλο που φέρνει προστιθέμενη αξία και πολλαπλασιαστικά οφέλη στην τοπική οικονομία. κοινωνία στο σύνολό της. Μετά από δύο χρόνια περιορισμών λόγω της πανδημίας, η επιστροφή στην ελεύθερη μετακίνηση σηματοδοτεί την αρχή μιας νέας δυναμικής στον τουρισμό. Ωστόσο, χρόνοι και επισκέψεις Το τουριστικό μοντέλο πρέπει επίσης να επανεξεταστεί και να επανασχεδιαστεί για να ανταποκριθεί στις νέες ανάγκες του τουρίστες. Η Θεσσαλία είναι μια μικρογραφία της Ελλάδας με την ποικιλία των φυσικών τοπίων και την πλούσια ιστορική και πολιτιστική κληρονομιά. Το πρόγραμμά μας είναι δυναμικό. , το οποίο εξελίσσεται καλά, οδηγώντας σε απτά και μετρήσιμα αποτελέσματα. Η Θεσσαλία ταξιδεύει σε όλο τον κόσμο, προβάλλεται, κερδίζει βραβεία και ιντριγκάρει πολλούς επισκέπτες που επιλέγουν ξανά και ξανά και δικαιολογεί το μήνυμα της βραβευμένης τουριστικής εκστρατείας: «Κάθε επίσκεψη είναι μια διαφορετική εμπειρία».

Τουριστική προώθηση στην περιοχή της Θεσσαλίας το 2022

Ο αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού Γιάννης Μπουτίνας δήλωσε: μήνα δραστηριότητας πωλήσεων. Βασική επιτυχία ήταν η αύξηση κατά 12% στη μέση ημερήσια δαπάνη ανά επισκέπτη στη Θεσσαλία, σε σύγκριση με τον εθνικό μέσο όρο 8%. ”

2022, Περιφέρεια Θεσσαλίας:

Συμμετέχουν ενεργά σε οκτώ τουριστικές εκθέσεις, ΕΡΓΑΣΤΗΡΙ:

– Γιοτ και Γαστρονομία Φεστιβάλ Βόλου (Βόλος, 5-8/5/2022)

– World Tourism Fair Athens (Αθήνα 13-15/5/2022)

– Tour Natur – CARAVAN SALON (Düsseldorf, 26/08-04/09/2022)

– IFTM-TOP RESA (Παρίσι, 20-22 Σεπτεμβρίου 2022)

– ΟΠΑΠ Athens Marathon Expo (Αθήνα, 09-12/11/2022)

– WTM London (Λονδίνο, 7 Νοεμβρίου – 9 Σεπτεμβρίου 2021) Νικητής της κατηγορίας «Καλύτερος Προορισμός Καταδύσεων» στα Greece Travel Awards της Αλόννησου

– ΕΡΓΑΣΤΗΡΙ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΠΟΛΥΤΕΛΟΥ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ & ΓΑΣΤΡΟΝΟΜΙΑΣ (Άμστερνταμ, 27 Οκτωβρίου 2022).

– PHILOXENIA 2022 (Θεσσαλονίκη, 18-20/11/2022).

οργάνωσε οικογένεια ταξίδια και Σπρώξτε ταξίδι Σε συνεργασία με γραφεία ΕΟΤ στο εξωτερικό, ξενοδοχειακές ενώσεις, επαγγελματίες και άλλους φορείς:

– Media trip του ισπανικού τηλεοπτικού συνεργείου της εκπομπής «Planeta Calleja»

– Ταξίδι μέσων της γαλλικής δημοσιογραφικής ομάδας LE MONDE, συμπεριλαμβάνοντας τα Μετέωρα στους 20 κορυφαίους προορισμούς στον κόσμο.

– Ταξίδι Έλληνα δημοσιογράφου για το «Πάσχα στη Θεσσαλία»

– Ταξίδι μέσων από την πολωνική τηλεόραση

– Media Trip στο τηλεοπτικό κανάλι I24news

– Φιλοξενία Μετεώρων δημοσιογράφων και μουσικών

Παραγωγή βίντεο σποτ και έντυπου υλικού:

– Δημιουργήστε ένα τηλεοπτικό σποτ με ύμνους της Μεγάλης Εβδομάδας

– Δύο βίντεο που χρησιμοποιούν ανέκδοτο αρχειακό φιλμ και πλάνα drone από έγχρωμες κάμερες Super8 στην περιοχή της Λάρισας που τραβήχτηκαν μεταξύ 1950 και 1980 (Λάρισα, Κάμπος, Όλυμπος, Κίσσαβος, Υγρότοποι Carlas, Πηνειός) δημιουργούν

– Αγγλικό promo βίντεο με ελληνικούς υπότιτλους

– Παροχή φωτογραφικού υλικού Ν. Μαγνησίας

– Δημιουργία 4 διαφορετικών σελιδοδεικτών τυπωμένων με κωδικούς QR που συνδέονται με τον ιστότοπο mythessaly.com

Σημεία προβολής και εμφάνισης διαφημίσεων στα μέσα:

Διανεμήθηκε ενημερωτικό υλικό σε σχέση με ευρωπαϊκά προγράμματα και εκδηλώσεις που πραγματοποιήθηκαν στην Ελλάδα και στο εξωτερικό

– Δημοσίευση σε ready2board όπως το επίσημο περιοδικό «Ελ. Βενιζέλος» του Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών, το FLYmag (επίσημο περιοδικό εν πτήσει της αεροπορικής εταιρείας SKY EXPRESS, το γερμανικό περιοδικό «Wandermagazin» Περιπλανώμενου Τουρισμού και δρομολογίων.

– Προβολή τηλεοπτικού σποτ 20 δευτερολέπτων σε περιφερειακό κανάλι – Τοπικός σταθμός Θεσσαλίας

Social Media – Ιστοσελίδα:

-Αναβάθμιση ιστοσελίδας Volosairport

-Προώθηση της επαρχίας Μαγνησίας μέσω του ‘Meet the heart of Greece’ στο Facebook και στο Instagram.

Συνεργασία με την Marketing Greece Για τη δημιουργία και διαχείριση περιεχομένου Facebook και Instagram, διαχείριση κοινότητας, προωθητικές δραστηριότητες και ανακοίνωση και αναφορά αποτελεσμάτων

Αλλες ενέργειες:

・Καταγραφή δαπανών που σχετίζονται με δραστηριότητες τουριστικής προβολής.

・Παροχή υλικού και υπηρεσιών που σχετίζονται με δραστηριότητες τουριστικής προβολής

– διαφημιστικά είδη και δώρα

– Συνεργασία με Κυβερνητικούς Φορείς Υπουργείο Τουρισμού, ΕΟΤ, Γραφεία ΕΟΤ στο εξωτερικό, Εμπορικά Επιμελητήρια, Ενώσεις Ξενοδόχων, Ενώσεις Ενοικιαζόμενων Δωματίων, Τουριστικά Γραφεία, Ταξιδιωτικά Γραφεία

– Παροχή τουριστικών πληροφοριών

-Διεξαγωγή εκδήλωσης υποδοχής πτήσης στο αεροδρόμιο Ν. Αγχιάρου.

Ειδική δράση:

– Μελέτη αεροδρομίου Νέας Αγχιάλου

– Συνδιοργανωτής του World Trails Congress (Σκιάθος, 26-30/9/2022).Διήμερη εκδήλωση που προβάλλει τη σύγχρονη ναυτική κουλτούρα

Κληρονομιά της Επαρχίας Μαγνησίας (Σκόπελος, 7-8/7/2022).

– Τρικάλων σε συνεργασία με τον Ενιαίο Φορέα Τουρισμού Π.Ε.

– Κινηματογραφικό Γραφείο Θεσσαλίας, The Haunted Heart, η πρώτη μεγάλη ταινία με πρωταγωνιστή τον Matt Dillon. Ολοκληρώθηκαν τα γυρίσματα στο Νότιο Πήλιο.

Σχέδιο Τουριστικής Προώθησης Θεσσαλίας το 2023

στόχους και προτεραιότητες

Η περιφέρεια Θεσσαλίας εστιάζει στην ανάπτυξη ποιοτικού θεματικού τουρισμού, με επαναλαμβανόμενες προωθητικές ενέργειες σε συγκεκριμένες αγορές και κατηγορίες επισκεπτών. «Η αναπαραγωγιμότητα της συμπεριφοράς για έναν δεδομένο σκοπό φέρνει αποτελεσματικότητα μέσω του αριθμού των επισκεπτών και της πληρότητας των κρεβατιών», τόνισε ο Γιάννης Μπουτίνας, Αντιπεριφερειάρχης του Τουριστικού Συμβουλίου. Σκοπός είναι να:

– Αύξηση του μεριδίου αγοράς και της ανταγωνιστικότητας των τουριστικών πόρων και προορισμών της Θεσσαλίας σε επιλεγμένες αγορές-στόχους τόσο στο εσωτερικό όσο και στο εξωτερικό, διατηρώντας τις παραδοσιακές τουριστικές αγορές και αναζητώντας νέες για την προσέλκυση επισκεπτών υψηλού εισοδήματος.

– Υλοποίηση στρατηγικά σημαντικών έργων υποδομής για τον τουρισμό που αυξάνουν την ανταγωνιστικότητα των τουριστικών προϊόντων.

– διαφοροποίηση των τουριστικών προϊόντων της Θεσσαλίας, επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου και νέα τουριστικά προϊόντα (καταδυτικά πάρκα και υποθαλάσσια μουσεία καταδυτικού/θαλάσσιου τουρισμού, οικοτουρισμός/περιπατητικός τουρισμός/ανοικοδόμηση της λίμνης Κάρλα για παρατήρηση πουλιών κ.λπ.), τονίζει τη στρατηγική στρατηγική του τουρισμού. σχέση με τους τομείς της παραγωγής και του πολιτισμού, του αθλητισμού και του περιβάλλοντος.

– Χρήση ψηφιακής τεχνολογίας – Διενέργεια προωθητικών ενεργειών μέσω ψηφιακού μάρκετινγκ και εφαρμογών για κινητά, μέσων κοινωνικής δικτύωσης (F/B, Twitter, Pinterest, YouTube, Instagram κ.λπ.) και γενικότερα του διαδικτύου (online marketing/email marketing κ.λπ.).

– Προώθηση συνεργειών μεταξύ όλων των ενδιαφερομένων, όπως τα γραφεία του ΕΟΤ, οι ελληνικές αντιπροσωπείες στο εξωτερικό και η Διασπορά. Διενέργεια προωθητικών ενεργειών και προωθητικών ενεργειών σε επιλεγμένες αγορές-στόχους.

Τα προγράμματα στην περιφέρεια Θεσσαλίας για το 2023 περιλαμβάνουν:

Αναβάθμιση Mythessaly.com

・Διαχείριση ιστοσελίδων κοινωνικής δικτύωσης μάρκετινγκ στην Ελλάδα

– παραγωγή ταινιών – βίντεο κλιπ – βίντεο σποτ – φωτογραφίες

– Διαγωνισμοί Τραβηγμένη στη Θεσσαλία Συνεργασία με το Art Fools Festival.

-Ταξίδια μέσων ενημέρωσης και οικογένειας

– Διαφημιστικές καμπάνιες σε τηλεοπτικά δίκτυα

– Διαφημιστικές εκστρατείες σε θεματικές τουριστικές εκδόσεις

– Εκτυπώστε τον ταξιδιωτικό σας οδηγό χρυσαφένιος Βιβλίο του Θεσσαλία

– Συμμετοχή σε ΕΡΓΑΣΤΗΡΙ Στοχευμένες παρουσιάσεις και B2B συναντήσεις με ταξιδιωτικά γραφεία: Tourism Workshop, Γαλλία (Λυών), Luxury Tourism Workshop, Jordan (Αμάν), Tourism Workshop, Βέλγιο (Γάνδη), Tourism Workshop, Πολωνία (Βαρσοβία) , Tourism Workshop, Κύπρος (Λευκωσία) , Εργαστήριο Τουρισμού, Τσεχία (Πράγα)

– Διαφημίσεις σε περιοδικά εν πτήσει και σταθμούς δημόσιας συγκοινωνίας

Πρόγραμμα “Θεσσαλία – Πόλη της Πίστεως”» Με χαρτογράφηση προσκυνηματικών διαδρομών

Πρόγραμμα «Θεσσαλία – Πολιτιστικός δρόμος»» Αναζήτηση, καταγραφή και σύνδεση μουσειακών συλλογών και μνημείων

Πρόγραμμα «Θεσσαλία – Διαδρομή του Κρασιού», στη διαδρομή του οινοτουρισμού

Επίσκεψη οινοποιείου

Συμμετείχε σε 21 εγχώριες και διεθνείς τουριστικές εκθέσεις:

BOOT Düsseldorf, Θαλάσσιος Τουρισμός

SALON DES VACANCES Βρυξέλλες, Γενικός Τουρισμός

TTR ΒΟΥΚΟΥΡΕΣΤΙ, ΓΕΝΙΚΟΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

ITTFA SAJAM TOURISMA Βελιγράδι, γενικός τουρισμός

IMTM Tel Aviv, γενικός τουρισμός

ΤΑΞΙΔΙΑ-UTAZAS Βουδαπέστη, τουρισμός γενικότερα

Διακοπές και Spas ITF Sofia, γενικός τουρισμός

ΔΩΡΕΑΝ Μόναχο, εναλλακτικός τουρισμός

ITB Berlin, Γενικός Τουρισμός – B2B

FERIEN MESSE Βιέννη, Γενικός Τουρισμός

NEC Birmingham, Wedding Tourism

ITTF WARSAW Βαρσοβία, γενικός τουρισμός

SEATRADE CRUISE GLOBAL Florida, μια ειδική θεματική έκθεση για την προσέλκυση κρουαζιερόπλοιων

GO DIVING Μπέρμιγχαμ, Θαλάσσιος Τουρισμός

ΠΟΣΕΙΔΩΝΙΑ ΘΑΛΑΣΣΙΟΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ, ΘΑΛΑΣΣΙΟΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

SITIF Σεούλ, τουρισμός γενικά

TOURNATUR Ντίσελντορφ, εναλλακτικός τουρισμός

IFTM – TOP RESA Παρίσι, γενικός τουρισμός

WTM Λονδίνο, Γενικός Τουρισμός – B2B

PHILOXENIA Θεσσαλονίκη, γενικός τουρισμός

DEMA Νέα Ορλεάνη, Θαλάσσιος Τουρισμός

Στόχευση χωρών και δημογραφικών στοιχείων επισκεπτών σε κάθε χώρα είναι όπως ακολουθεί:

  • Γερμανία για εναλλακτικές μορφές τουρισμού
  • Τσεχία και Πολωνία για γενικό τουρισμό
  • Ενήλικες 50 και γενικός τουρισμός στη Γαλλία, την Ισπανία και την Ολλανδία
  • Ισραήλ για εναλλακτικές μορφές και γενικό τουρισμό
  • Ο κορεατικός τουρισμός γενικά
  • Γερμανία, Ηνωμένο Βασίλειο, ΗΠΑ, Ιταλία για τον καταδυτικό τουρισμό
  • Ρουμανία, Σερβία και Βουλγαρία για γενικό τουρισμό

Πηγή: magnesianews.gr