• 21/03/2023 00:30

Καλάθια νοικοκυριών: Καταγγελίες καταναλωτών, Κυβερνητική βεβαιότητα

ByGreeceit.gr

Νοέ 3, 2022
Καλάθια νοικοκυριών: Καταγγελίες καταναλωτών, Κυβερνητική βεβαιότητα

Ο υπουργός Ανάπτυξης Άδωνις Γεωργιάδης θα συναντηθεί σήμερα με εκπροσώπους του κλάδου για να συμμετάσχει σε μια πανελλαδική προσπάθεια ελέγχου των τιμών στα καλάθια των νοικοκυριών.

Όπως επισημαίνει ο υπουργός, οι προσπάθειες λιανικής με τα καλάθια των νοικοκυριών δεν θα αρκούν εάν δεν συμβάλει ο κλάδος σε αυτό και γι’ αυτό γίνεται η σημερινή συνάντηση.

«Παράπονα» από καταναλωτές, εμπιστοσύνη από υπουργεία
Ταυτόχρονα, δεδομένου ότι δεν αλλάζει ουσιαστικά τίποτα, επικρατεί σχετική ικανοποίηση στο κυβερνητικό στρατόπεδο για την διάθεση των καλαθιών κατοικιών, παρόλο που οι καταναλωτές παραμένουν επιφυλακτικοί για την πρωτοβουλία.

Σε αντίθεση με το Υπουργείο Ανάπτυξης, είναι βέβαιο ότι η τιμή που προσφέρθηκε χθες μέσω του καλαθιού είναι χαμηλότερη από ό,τι πριν από ένα μήνα, εμφανίζεται επομένως η σύγκριση είναι άμεση.

Σχολιάζοντας την πρεμιέρα του μέτρου, ο Άδωνις Γεωργιάδης είπε: «Τα προϊόντα του χθεσινού καλαθιού για το σπίτι ήταν φθηνότερα σε σύγκριση με τις 3 Οκτωβρίου, όταν πραγματοποιήθηκε συνάντηση με εκπροσώπους των σούπερ μάρκετ στο Υπουργείο Ανάπτυξης.

Παράλληλα, σημείωσε ότι τα προϊόντα στο καλάθι αλλάζουν εβδομαδιαία για να διασφαλιστεί ότι υπάρχουν αρκετά.

Αυτό είναι… εντός έδρας underbasket
Σύμφωνα με πληροφορίες που επιβεβαίωσε το υπουργείο Ανάπτυξης, το επόμενο διάστημα θα δημιουργηθούν ειδικές υποκατηγορίες για ειδικές κατηγορίες για την κάλυψη ευάλωτων πολιτών με σοβαρές ασθένειες και που απαιτούν ειδική δίαιτα που περιέχουν συγκεκριμένα τρόφιμα.Δημιουργείται κατηγορία καλαθιού.

Ο Άδωνις Γεωργιάδης είπε πριν από λίγες μέρες: ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ. Αυτό είναι το κύριο μέλημά μας. Ομως οι συμπολίτες μας των λεγόμενων ειδικών κατηγοριών, για παράδειγμα οι διαβητικοί, θα έλεγαν πολύ σωστά ότι υπάρχουν πολλές άλλες κατηγορίες και χρειάζονται κάτι αντίστοιχο. ”

Προσφορές κάνουν και αλυσίδες σούπερ μάρκετ με στόχο να προσελκύσουν περισσότερους πελάτες εκτός από αυτούς που συμμετέχουν στο καλάθι, στέλνοντας παράλληλα το μήνυμα ότι και αυτές είναι δίπλα στους καταναλωτές και συνεισφέρουν, σημειωτέον ότι έχει ξαναρχίσει. Προσπάθειες για ποιοτικό έλεγχο.

Ωστόσο, οι αναλυτές αναφέρουν ότι η επιτυχία ή η αποτυχία ενός εγχειρήματος θα κριθεί όταν τα φώτα της δημοσιότητας φύγουν από το σούπερ μάρκετ.

σάλτσα: newsit.gr

Πηγή: magnesianews.gr