Το «Home Basket» συνεχίστηκε για 10η εβδομάδα, φέρνοντας «ηρεμία» στους καταναλωτές ειδών πρώτης ανάγκης.
Λάβετε υπόψη ότι αυτό το μέτρο ισχύει για περισσότερες από 17 αλυσίδες σούπερ μάρκετ και εταιρείες διανομής προϊόντων. Νέα λίστα με τα σούπερ μάρκετ που συμμετέχουν στο μέτρο «καλάθι για το σπίτι» δημοσιεύτηκε σήμερα στην ιστοσελίδα e-Consumer.
Σύμφωνα με στοιχεία που έδωσε στη δημοσιότητα το υπουργείο Ανάπτυξης, το 92% των προϊόντων που περιλαμβάνονται στο «καλάθι των νοικοκυριών» έχουν τιμές σε σταθερή τροχιά ή συχνά παρουσιάζουν πτωτική τάση.
Διαβάστε τη νέα μας λίστα με καλάθια για το σπίτι
Το μέτρο αυτό κράτησε σταθερές τις τιμές για 10 εβδομάδες, με βάση τον νέο τιμοκατάλογο που έδωσε στη δημοσιότητα η αλυσίδα σούπερ μάρκετ. Αναλυτικά, από συνολικά 833 προϊόντα σε ένα πλήρως συγκρίσιμο «καλάθι οικιακής χρήσης»:
Στο 55, με ρυθμό 7%, η τιμή έπεσε,
Στα 714, σε ποσοστό 85%, η τιμή παραμένει σταθερή
Και το 1964, οι τιμές αυξήθηκαν με ρυθμό 8%.
Δύο νέα «Καλάθια» για το «Bakery» και το «Butcher» θα τεθούν σε εφαρμογή εντός του μήνα.
Πηγές του υπουργείου Ανάπτυξης αναφέρουν ότι βρίσκονται σε εξέλιξη συνομιλίες με κρεοπώλες και αρτοποιούς για να βοηθηθούν οι καταναλωτές να αγοράσουν τα προϊόντα τους σε προστατευμένες τιμές.
Υπάρχουν τρία είδη κρέατος στο καλάθι του χασάπη: χοιρινό, μοσχάρι και κοτόπουλο. Το Kamado Kago, που έχει προγραμματιστεί για τον Ιανουάριο, θα περιλαμβάνει ψωμί και μερικά αρτοσκευάσματα.
Πηγή: magnesianews.gr