Η ανακοίνωση της Λαϊκής Συνέλευσης Θεσσαλίας για τα διόδια τονίζει:
«Οι επιχειρηματικοί όμιλοι (ΝΔ, ΣΥΡΙΖΑ, ΠΑΣΟΚ) που αδειοδοτήθηκαν για την ανάπτυξη εθνικών οδών από την κυβέρνηση ανακοίνωσαν ότι τους πρώτους μήνες του 2023 θα επιβάλουν νέες κατακόρυφες αυξήσεις στα ήδη ακριβά διόδια.
Για παράδειγμα, στον Αυτοκινητόδρομο Αιγαίου είναι 4,5 ευρώ (12,5%) στον μπροστινό σταθμό του Μοσχοχωρίου, 2,9 ευρώ (16%) στο Μακρυχώρι και 3,6 ευρώ (12,5%) στη Λεπτοκαρυά και στο Κλειδί. %). Το ίδιο ισχύει και για τις παράπλευρες αυξήσεις διοδίων.
Είτε επιβλήθηκαν πριν είτε μετά τις βουλευτικές εκλογές, οι κυβερνήσεις ζητούν από τις επιχειρήσεις να αποφύγουν τη χρέωση πολιτικού κόστους, έτσι οι ήδη λεηλατημένοι εργαζόμενοι αναγκάζονται να χρησιμοποιούν τους αυτοκινητόδρομους. Διακινδυνεύουμε τη ζωή μας πηγαίνοντας από και προς τη δουλειά και το σπίτι, μετακινούμενοι από απαράδεκτους και επικίνδυνους παράδρομους.
Εδώ είναι μια άλλη απόδειξη του τι σημαίνει ανάπτυξη του καπιταλισμού. Εργάτες, αγρότες και επαγγελματίες πληρώνουν πολλά για την κατασκευή του οδικού δικτύου και πολλά χρήματα για την κατασκευή του οδικού δικτύου. Οι εταιρείες που κατασκεύασαν το οδικό δίκτυο και συνεχίζουν να το χρησιμοποιούν για δεκαετίες με δυσβάσταχτα διόδια συμμετέχουν με περίπου 10% και τα υπόλοιπα από το κράτος, δηλαδή η βαριά φορολογία του λαού.
Και πληρώνουμε πολύ υψηλά διόδια. Τα ακριβά καύσιμα (πετρέλαιο, βενζίνη) κοστίζουν περίπου 2 ευρώ το λίτρο, εκ των οποίων το 1 ευρώ είναι κρατικός φόρος και το υπόλοιπο 90% προέρχεται από το μονοπώλιο του πετρελαίου. Υπερβολικοί φόροι όπως αγορές αυτοκινήτων, τέλη κυκλοφορίας και ασφάλιστρα. Δεν αντέχω άλλο!
Όπως υποστηρίζουν διαχρονικά οι κυβερνήσεις ΝΔ, ΣΥΛΙΖΑ και ΠΑΣΟΚ, οι περιφερειάρχες Θεσσαλίας και οι κομματικοί δήμαρχοι τους, έγιναν διόδια και μόνιμες αυξήσεις για καλύτερους δρόμους, για να ωφεληθούν οι μεγάλοι εργολάβοι, όχι.
Αυτό που κατά καιρούς λένε για υψηλά διόδια ο περιφερειάρχης Θεσσαλίας, ο δήμαρχος ΝΔ και ΝΔ-ΠΑΣΟΚ-ΣΥΡΙΖΑ είναι μια ακόμη προσπάθεια εξαπάτησης του λαού.
Την πολιτική του κόμματός τους να πέφτουν οι αυτοκινητόδρομοι στα χέρια μεγαλοεργολάβων που για δεκαετίες τους εκμεταλλεύονται και βάζουν όλο και περισσότερα διόδια σε δυσβάσταχτες τιμές.
Η Θεσσαλική «Λαϊκή Συνέλευση» υποστηρίζει ότι είναι δικαίωμα του λαού και ότι έχει κάθε δυνατότητα ελεύθερης πρόσβασης σε σύγχρονα, οικονομικά μέσα μαζικής μεταφοράς και σύγχρονες, ασφαλείς εθνικές οδούς.
Δεν αυξάνονται τα διόδια, αλλά καταργούνται όλα τα διόδια και οι παραχωρήσεις εθνικών οδών σε εμπορικούς συλλόγους.
Όλες οι εθνικές και νομαρχιακές οδοί είναι ελεύθερες διέλευσης.
Μια ενιαία χώρα που κατασκευάζει σύγχρονα, υψηλής ποιότητας και οικονομικά έργα υποδομής που καλύπτουν τις ανάγκες των ανθρώπων (δρόμοι, στέγαση, σχολεία, εγκαταστάσεις υγείας κ.λπ.), χωρίς να επιβαρύνουν τους ανθρώπους και να προστατεύουν το περιβάλλον Δημόσιος κατασκευαστικός οργανισμός.
Δημόσια, μοντέρνα, φθηνά, ελεύθερη ζώνη ώρας, συγκοινωνίες. δημόσια έργα, δημόσια περιουσία.
Σημαντική μείωση των τιμών των καυσίμων και των εισιτηρίων.
Ας πληρώσει η ζαϊμπάτσου που τη δημιούργησε την κρίση. Φορολογήστε το μεγάλο κεφάλαιο τώρα στο 45%. ”
Πηγή: magnesianews.gr