• 29/03/2023 04:11

Μητσουτάκης στο εργοτάξιο Ε65: Η επόμενη δεκαετία θα είναι η δεκαετία των μεγάλων σιδηροδρομικών έργων

ByGreeceit.gr

Φεβ 25, 2023
Μητσουτάκης στο εργοτάξιο Ε65: Η επόμενη δεκαετία θα είναι η δεκαετία των μεγάλων σιδηροδρομικών έργων

Την πεποίθησή του εξέφρασε ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης στα τέλη του 2023 όταν επισκέφθηκε το εργοτάξιο του βόρειου τμήματος του αυτοκινητόδρομου της Κεντρικής Ελλάδας Ε65, που συνδέει τα Τρίκαλα με τα Γρεβενά και την Εγνατία Οδό βορειότερα στη γραμμή Λάρισας-Γρεβενών. Ξεκινήστε το πρώτο τμήμα του έργου από τα Τρίκαλα μέχρι την Καλαμπάκα.

«Σήμερα με ιδιαίτερη χαρά επισκέπτομαι το πραγματικό εργοτάξιο του βόρειου σκέλους του Ε65. Είναι ένας σημαντικός δρόμος για την περιφερειακή ανάπτυξη ολόκληρης της χώρας καθώς θα συνδεθεί με μία Εγνατία Οδό», είπε ο Πρωθυπουργός. .

Και συνέχισε: «Η αλήθεια είναι ότι, όπως είπε και ο Υπουργός, αυτό το έργο ήταν ουσιαστικά ένα έργο που ακυρώθηκε. Αντιμετωπίσαμε αυτό το έργο πολύ επίμονα, ξεμπλοκάροντας τις σχετικές διαδικασίες σε επίπεδο Ευρωπαϊκής Επιτροπής και εξασφαλίζοντας πλήρη χρηματοδότηση από το Ταμείο Ανάκαμψης. . κάτω.”

“Συμβαίνει”
Όπως είπε, «Σχεδόν 500 εκατομμύρια άνθρωποι εμπλέκονται σε αυτό το έργο. Θα παραδοθεί μέχρι το τέλος του έτους. Και αυτό είναι προφανώς ιδιαίτερης σημασίας για την περαιτέρω ανάπτυξη της περιοχής των Μετεώρων, ενός από τους εμβληματικούς τουριστικούς προορισμούς της χώρας».

«Είπα πριν από τις εκλογές του 2019 ότι θα μετατρέψουμε τη χώρα σε ένα μεγάλο εργοτάξιο με επίκεντρο την περιφέρεια. Μιλώντας για συγκεκριμένα έργα, έργα που υλοποιούνται, έργα που βελτιώνουν την ποιότητα ζωής όλων των πολιτών, έργα που σπάνε την απομόνωση της περιοχής, έργα που ουσιαστικά λύνουν άλυτα προβλήματα του παρελθόντος.Υπάρχουν» επισήμανε.

«Ένα τέτοιο έργο είναι το E65 North, και νομίζω ότι τα χαμόγελα όλων των πολιτών αυτής της περιοχής είναι η καλύτερη απόδειξη του πόσο σημαντικό είναι αυτό το έργο.

Τέλος, θα ήθελα να τονίσω ότι και αυτό το έργο κατασκευάζεται από ελληνική εταιρεία. Κατασκευάστηκε από Έλληνες μηχανικούς, Έλληνες τεχνικούς και Έλληνες εργοδηγούς, αποδεικνύοντας για άλλη μια φορά ότι οι ελληνικές κατασκευαστικές εταιρείες έχουν την εμπειρία και την ικανότητα να ανταποκριθούν στην πρόκληση. Τεχνολογικά έργα και συμπρωταγωνιστές τους στο αναπτυξιακό άλμα που δρομολογείται σήμερα στη χώρα μας.

Ας ελπίσουμε ότι θα φτάσει στα τέλη του 2023 και θα ανοίξει το πρώτο σκέλος από τα Τρίκαλα στην Καλαμπάκα. ”

Η επόμενη δεκαετία θα είναι η δεκαετία των μεγάλων σιδηροδρομικών έργων
Μητσοτάκης τονίζει ότι η επόμενη δεκαετία θα είναι δεκαετία μεγάλων συνδρομητικών έργων, αναφέροντας: Σκεφτείτε πώς θα ήταν η συνολική δυναμική για τα Τρίκαλα, τα Γρεβενά (στα οποία θα φτάσουμε σε λίγο) και ολόκληρο τον εκπληκτικό όγκο (ακόμη σε μεγάλο βαθμό ανεξερεύνητο). Αυτή τη στιγμή κλείνουμε εκκρεμή οδικά έργα στον Ε65, Πάτρα-Πύργο, Παράκαμψη Αμβραχίας και φυσικά στον Βόρειο Οδικό Άξονα Κρήτης.

Η επόμενη δεκαετία θα είναι η δεκαετία των μεγάλων σιδηροδρομικών έργων. Εκεί έμεινε πίσω η χώρα. Υπήρχαν πάρα πολλές αποτυχίες στον τρόπο σχεδιασμού και υποβολής προσφορών αυτών των έργων.

Κάναμε πολύ σοβαρή δουλειά για την ανάληψη του σιδηροδρομικού έργου. Ο σιδηρόδρομος είναι αναμφίβολα το πιο πράσινο μέσο.

Είναι ιδιαίτερης σημασίας όχι μόνο για τη μεταφορά επιβατών, αλλά και για βιώσιμη εμπορική δραστηριότητα, και φυσικά οι περιοχές που φιλοδοξούν να αποκτήσουν διαμετακομιστικά κέντρα όπως η Θεσσαλία πρέπει επίσης να έχουν πρόσβαση σε αξιόπιστους σιδηροδρόμους.Είναι επίσης πολύ σημαντικό να σκεφτούμε την ταραγμένη Δυτική Μακεδονία . Τότε η Δυτική Μακεδονία θα μπορεί να συνδεθεί όχι μόνο οδικώς, αλλά και σιδηροδρομικώς. Το παίρνει μέσω Ε65. Απαιτεί επίσης σιδηροδρομικές συνδέσεις με τη ραχοκοκαλιά του εθνικού δικτύου. Γι’ αυτό είναι ιδιαίτερα σημαντική αυτή η μελέτη», τόνισε σε δήλωσή του ο πρωθυπουργός.

Πηγή: magnesianews.gr