• 27/03/2023 03:50

Νέα καταγγελία κατά του σταθμάρχη – Τι αποκάλυψαν οι συνάδελφοί του

ByGreeceit.gr

Μαρ 7, 2023
Ελάτε στο Viber

Συνεχίζονται οι αποκαλύψεις για το σιδηροδρομικό δυστύχημα στα Τέμπη. Η έρευνα για τα αίτια της τραγωδίας βρίσκεται σε εξέλιξη, αλλά συνάδελφος του κατηγορούμενου σταθμάρχη κατήγγειλε τις πράξεις του ως «επιπόλαιες».

Ο σταθμάρχης του Palaeofal Salon, που ήταν από τους πρώτους που είδαν τον κατηγορούμενο Λαρισαίο σταθμάρχη μετά τη σύγκρουση των δύο συρμών, είπε στο Κεντρικό Δελτίο Ειδήσεων για τον συνάδελφό του. Ο σταθμάρχης του Paleofal Salon μίλησε για επιπόλαιους και άπειρους επαγγελματίες που φοβόντουσαν ότι όλοι θα έκαναν λάθος.

Παρακάτω ακολουθεί μια συνομιλία μεταξύ του σταθμάρχη και του ρεπόρτερ σταρ.

Ε: Τον φοβήθηκες;

ΑΠ: Όλοι τον φοβόντουσαν, όχι μόνο εγώ…

Ε: Γιατί;

ΑΠ: Ήταν λίγο φλερτ.

ΕΡ.: Και πώς τον έβαλαν σε τόσο υπεύθυνη θέση;

ΑΠ: Επόπτης που τον έκρινε υπεύθυνο, τον έκανα υπεύθυνο; Ούρλιαξα και κανείς δεν άκουσε…

Ε: Είναι όλα λάθος;

ΑΠ: Όλα είναι λάθος. Δεν υπάρχει περίπτωση ο σταθμάρχης να ξέχασε το κλειδί. Δεν πρόκειται να πει αυτό που θέλει να πει. Αυτό που ξέχασα ήταν το κλειδί, τελείωσε. Δεν μπορεί να πει ψέματα ότι δεν ξέχασε…

Ε: Πώς ακριβώς συνέβη αυτό;

ΑΠ: Ξέχασα να ξαναβάλω τη διαγώνιο στη θέση του. Αν το ξαναβάλετε σε ευθεία γραμμή, το τρένο θα πάει ευθεία. Δεν το έφερε πίσω, ξέχασε να το φέρει πίσω. Αυτό είναι σίγουρο. Δεν πρόκειται να πει αυτό που θέλει να πει. Όλα καταγράφονται…

Νέες αποκαλύψεις για τη βάρδια του σταθμάρχη
Οι οικογένειες των 57 νεκρών και η ελληνική κοινωνία γενικότερα αναζητούν απαντήσεις για τους μυριάδες «λόγους» πίσω από την τραγωδία των Τεμπών. Αφού ο προφυλακισμένος 59χρονος σταθμάρχης ζήτησε συγγνώμη, οι αξιωματούχοι κλήθηκαν από τους σιδηροδρομικούς υπαλλήλους και η δικαιοσύνη επιτάχυνε και βάθυνε, ζητώντας λογοδοσία προς όλες τις κατευθύνσεις.

Η τηλεόραση του ΣΚΑΪ αποκάλυψε σχέδια για τη βάρδια του σταθμού της Λάρισας, η οποία έχει ήδη εγείρει βασικά ερωτήματα για το πόσοι και ποιοι βρίσκονταν σε υπηρεσία από τη στιγμή που γύρισε το θανατηφόρο κλειδί στην ώρα της θανατηφόρου συμπλοκής.

Νέα καταγγελία κατά του σταθμάρχη – Τι αποκάλυψαν οι συνάδελφοί του

Σύμφωνα με αυτό το έγγραφο, η μετατόπιση πρέπει να είναι:

06.00 – 15.00
14.00 – 23.00
22.00 – 07.00
Το πρόγραμμα της βάρδιας «δείχνει» ότι όταν δύο πρωινοί μαθητές ξεκινούν στις 14:00, έρχονται δύο απογευματινοί μαθητές στις 15:00, ταιριάζοντας μια ώρα με έναν απογευματινό μαθητή που αρχίζει στις 22:00. Δηλαδή από τις 22:00 έως τις 23:00 το βράδυ να υπάρχουν τρεις σταθμάρχες στο χώρο.

Αυτός ο παράγοντας είναι σημαντικός γιατί στις 22.10 πέρασε προαστιακός. Δηλαδή τη στιγμή που το «κλειδί» άλλαξε σε transit (προαστιακός).

Ερωτήματα που χρειάζονται απαντήσεις

Πόσοι σταθμάρχες υπήρχαν μεταξύ 22:00 και 23:00 (δηλαδή την ώρα που άλλαξαν τα κλειδιά);
(Όταν περνά το προαστιακό) Ποιος σταθμάρχης άλλαξε το «κλειδί»;
Ήταν και άλλοι παρόντες;
Γιατί κανείς δεν επέστρεψε τα κλειδιά 58 λεπτά πριν φύγει το Intercity;
Ο έμπειρος σταθμάρχης, που υποτίθεται ότι ήταν με τον επαναδιορισμένο συνάδελφό του, έφυγε πριν το τέλος της βάρδιας του. Η βάρδιά του έληξε στις 23.00, αλλά έφυγε από τον σταθμό τουλάχιστον 20 λεπτά νωρίτερα.


βιολί με τη βάρδια του σταθμάρχη
Οι ώρες εργασίας είναι βασικά από τις 6:00 π.μ. έως τις 3:00 μ.μ., και θα εργαστούν δύο σταθμάρχες. Υπάρχουν επίσης δύο σταθμάρχες από τις 14:00 έως τις 23:00 και ένας σταθμάρχης από τις 22:00 έως τις 7:00 π.μ. Ένας υπάλληλος στη μέση βάρδια θα έπρεπε να μείνει μια επιπλέον ώρα για να μελετήσει στις 11:00, αλλά αυτό δεν συνέβη.

Όμως το χάος στον Σταθμό Λαρίσης δεν τελειώνει ποτέ. Δύο σταθμάρχες άλλαξαν βάρδιες χωρίς να ενημερώσουν τους ανωτέρους τους. Ο παρακάτω διάλογος έγινε στις 8:20 και είναι υποβλητικός.

Σταθάρχης: Έλα αφεντικό, χρειάζομαι το κλειδί.

Αφεντικό: Τι κάνεις εκεί; δεν δούλευες το πρωί;

υψηλότερη δόξα; Ο νέος σταθμάρχης πήγε σχολείο στις 23:00, αλλά έφυγε στις 10:00 γιατί δεν πληρώθηκε για τις υπερωρίες.

Πηγή: magnesianews.gr