Ο χρήστης του TikTok Sarah (@thelifeof_sarah_) αναφέρεται στο “chipbaiting” ως έναν τρόπο για τους πελάτες να παραδίδουν τις παραγγελίες τους πιο γρήγορα ή με την ελπίδα ότι οι οδηγοί θα διανύσουν το επιπλέον μίλι δωρεάν. Προσθέστε μια μεγάλη συμβουλή.
Το τραγικό μέρος αυτής της ολοκαίνουργιας τάσης είναι ότι οι πελάτες λιγότερα δίνουν χρήματα μέσω της εφαρμογής μόλις παραδοθεί η παραγγελία τους.
Βίντεο σε δημοφιλείς πλατφόρμες 500.000 προβολές, Σάρα Θα μιλήσω για την εμπειρία μου με τσιπ δόλωμα Βρήκα λοιπόν τη συμπεριφορά κάποιων πελατών «αηδιαστική».
Συγκεκριμένα, δεχόταν παραγγελίες σε ακτίνα έξι χιλιομέτρων όπου υποσχέθηκε φιλοδώρημα $15Συμπλήρωσε την παραγγελία ενός πελάτη, παρέδωσε το φαγητό σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα και ευχαρίστησε την κυρία για το υψηλό φιλοδώρημα. .
πανικός σάρα Πεπεισμένη ότι κάτι είχε πάει στραβά, έψαξε για μια απάντηση. Μεσα ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΔΙΚΤΥΩΣΗΣΕκεί έμαθα για πρώτη φορά τσιπ δόλωμα.
εκατοντάδες συναδέλφους TikTokers Συνήλθε στο κλιπ αφού έμαθε για μια νέα προβληματική τάση.
«Τώρα που οι πελάτες μπορούν να βαθμολογήσουν τους οδηγούς, νομίζω ότι οι οδηγοί θα πρέπει να μπορούν να αξιολογούν τους πελάτες», είπε ένας διανομέας.
Πηγή: magnesianews.gr