Τα 13 νέα οδικά έργα της Αργιθέας ανέθεσε ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης από τον Περιφερειάρχη Θεσσαλίας Κώστα Αγοραστό.
Σε σχέση με την επίσκεψη του πρωθυπουργού στην Αντίλο και την ανακοίνωση του ειδικού αναπτυξιακού προγράμματος των Αγράφων, ο περιφερειάρχης παρέδωσε μνημόνιο με το οποίο ζητά την κατασκευή του επόμενου έργου. Η σύμβαση ΤΕΡΝΑ σε εξέλιξη Αποκατάσταση οδικών υποδομών που έχουν πληγεί από τον Ιανό:
– Οδικό τμήμα από διασταύρωση με Εθνική Οδό 6 έως Παλαιοζογλόπη-Αυχένα Ιτάμου
– Οδικό τμήμα 6 από Σαραντάπολο προς Νεράιδα
– Οδικό τμήμα από διασταύρωση Καστανιάς προς Καλοπέσι προς Άγραφα
– Οδικό τμήμα από τη συμβολή με την Εθνική Οδό Νο. 1 προς Moroka και Saranda Polo
– Οδικό τμήμα Μουζάκη-Κρυοπηγή-Ανθοχώρι – Οδικό κύκλωμα Λίμνης Πλαστήρα
– επ. 12 Γέφυρα Αγαντέρου – Μέγαρα Καραϊβίας
– Γέφυρα Ραγκαζίου στην Ανατολική Αλγιτέα
– Οδικό τμήμα από διασταύρωση με 3 έως Ερίνικα μέσω Καρυκώμης
– Γέφυρα Παλιατώνη στην Ανατολική Αλγιτέα
– Οδικό τμήμα από διασταύρωση Αντιλού προς Αργύρι
Ακόμη, ο περιφερειάρχης Θεσσαλίας, Συμμετοχή στο ειδικό αναπτυξιακό πρόγραμμα της Agraphone έργο:
– Βελτιώσεις οδού Αργύρη – Αυλακίου – Γέφυρα Καταφυλλίου.
– Οδός Βραγιανά – Ρόγια – βελτιωμένο όριο Καρδίτσας – Ευρυτανίας (προς Κέδρα).
– Οδός Μουζακίου – Λίμνη Ν. Πλαστήρα – Φάση ΙΙ – Ολοκληρώθηκε
Η περιφέρεια Θεσσαλίας εξακολουθεί να ζητά τη σύνταξη μελέτης για τη βελτίωση τμήματος της επίσημης Κρατικής Οδού 3 «Παράκαμψη Παλιοδέντριου» μήκους 3,5 χιλιομέτρων. Πρόκειται για χωματόδρομο με δύσκολη χάραξη. Τύμπανο Μετά τη συμφόρηση, αντί για το παραπάνω τμήμα , για τη διέλευση των οχημάτων χρησιμοποιείται οδικό τμήμα μήκους 4,4 χιλιομέτρων που διέρχεται από 5 σήραγγες που ανήκουν στη ΔΕΗ και δεν είναι μέρος του κρατικού δικτύου. Για την κατασκευή 3,5 χιλιομέτρων αναζητούνται κατ’ αρχήν πόροι για την εκπόνηση όλων των απαραίτητων μελετών (τοπογραφικές, συγκοινωνιακές, υδροηλεκτρικές, γεωτεχνικές, περιβαλλοντικές κ.λπ.) με εκτιμώμενη αμοιβή 360.000€ και ακολουθεί προσφορά για κατασκευή. Ολοκληρώθηκε. επιχείρηση.
Για την αντιμετώπιση του φαινομένου της κατολίσθησης στη θέση Σκάλα Ανθηρού, η Θεσσαλία ανέθεσε μια μελέτη με τίτλο «Κατασκευή της Στέγης». Σκάλες Ανθέλου», με προϋπολογισμό έρευνας 100.000 €. Η μελέτη ολοκληρώθηκε, παραλήφθηκε και διαβιβάστηκε στον αρμόδιο για τη συγκεκριμένη οδό δήμο Αργιθέας. Ο προϋπολογισμός κατασκευής του έργου είναι 3.500.000 €.
Να σημειωθεί ότι στον οδικό άξονα Μουζάκη-Τυμπάνου-Αλγιτέας συνορεύει με την επαρχία Άρτας της περιφέρειας Θεσσαλίας ολοκληρώθηκε με συνολικό προϋπολογισμό 13,3 εκατ. ευρώ πριν και μετά το έργο οδικής ασφάλειας Ιανός. Επιπρόσθετα, κάθε χρόνο η περιφέρεια Θεσσαλίας Καρδίτσας με τα ιδιωτικά και τεχνικά της τμήματα ΠΕ οχημάτων και μηχανημάτων έργου συντηρεί το οδικό δίκτυο της Αργιθέας (κρύα άσφαλτος γεμίζει λακκούβες, άσφαλτος συντηρεί το οδόστρωμα, Πετρωτός συντηρεί τη γέφυρα «Μπελή», απομακρύνει τα μπάζα και καθαρίζει τεχνικούς. ).
Πηγή: magnesianews.gr