• 06/06/2023 05:57

Ο έμπειρος σταθμάρχης της Λάρισας αρνείται ότι εγκατέλειψε τα καθήκοντά του πριν τελειώσει η βάρδια

ByGreeceit.gr

Μαρ 28, 2023
Ελάτε στο Viber
Συγκρούονται δύο τρένα στα Τέμπη την Τετάρτη 1 Μαρτίου 2023. Μετωπική σύγκρουση σημειώθηκε στον Ευαγγελισμό μεταξύ δύο συρμών, μιας εμπορευματικής αμαξοστοιχίας και μιας αμαξοστοιχίας IC 62 που αναχωρούσε από την Αθήνα για τη Θεσσαλονίκη, ανακοίνωσε η Hellenic Train. (Λεωνίδας Ζέκας/Eurokinissi)

Ο σταθμάρχης απογευματινής υπηρεσίας, ο οποίος εμφανίστηκε ενώπιον ειδικού εφετείου σήμερα και δήλωσε ένοχος για το ρόλο του στο ατύχημα, δήλωσε αθώος για κακούργημα παρακώλυση της ασφάλειας των μεταφορών και πλημμεληματικές κατηγορίες για ανθρωποκτονία από αμέλεια και σωματική βλάβη από αμέλεια. Απελευθερώθηκε υπό όρους.

Ο σταθμάρχης σε υπόμνημα 36 σελίδων που παρέδωσε στους ανακριτές, σύμφωνα με την ιστοσελίδα larissanet.gr , είπε ότι τελείωσε τη βάρδια του στις 22:30 και δεν έπρεπε να μείνει μέχρι τις 23:00, καθώς το διάστημα από τις 22:00 έως τις 23:00 (εξάλλου, έχει ασκηθεί ποινική δίωξη σε βάρος του). λόγος). Τα μεσάνυχτα δεν συνεπάγονται κοινόχρηστη υπηρεσία, αλλά η προγραμματισμένη μετάβαση της υπηρεσίας από τον ένα σταθμάρχη στον άλλο πρέπει να γίνεται ομαλά και με ασφάλεια.

Ο διευθυντής του σταθμού, πατέρας δύο παιδιών, ανέφερε στο υπόμνημα ότι εντάχθηκε στο Χρηματιστήριο Αξιών της Οσάκα το 2001, προήχθη σε διευθυντή σταθμού μετά από εκπαίδευση το 2014 και εργάζεται στη Λάρισα από το 2019. και σταθμό Παλαιοφάρσαλα. Τόνισε ότι δεν είχε προκαλέσει ποτέ επεισόδιο στην καριέρα του, δεν είχε ασκήσει ποτέ πειθαρχική επιβολή και ότι η προοπτική της προσωρινής κράτησης είχε ψυχολογικό αντίκτυπο στην οικογένειά του.Είμαι εδώ.

Είπε ότι ο σταθμάρχης πριν τη σύλληψή του είχε δουλέψει στον σταθμό Λαρίσης ως νυχτερινή βάρδια τουλάχιστον 10 φορές πριν από το ατύχημα και ήταν «άριστα εξοικειωμένος με τον σταθμό και τον τοπικό πίνακα ελέγχου αιχμής».

βάρδια
Σχετικά με τις βάρδιες, «Σ. Λάρισας το ωράριο είναι από 6:00 έως 15:00, 14:00 έως 23:00 και από 22:00 έως 7:00 την επομένη.», από τις 14:00 έως τις 15:00. και από τις 22:00 έως τις 23:00, θεωρητικά 3 ημέρες την προηγούμενη μέρα και 1 ημέρα την επόμενη μέρα, 2 βάρδιες την 1η και 2 βάρδιες τη 2η. 3η βάρδια Άρα, θεωρητικά θα νόμιζες ότι έπρεπε να είσαι στο SS από τις 6:00 έως τις 7:00 η Λάρισα είναι 3 σταθμάρχες ταυτόχρονα, από τις 14:00 έως τις 15:00 τέσσερις σταθμάρχες και από τις 22:00 έως τις 23:00 τρεις σταθμάρχες, αλλά δεν είναι. Δεν υπάρχει κοινό ώρα. Σε αυτές τις χρονικές στιγμές, δεν υπάρχουν ειδικοί λόγοι, π.χ. επειδή υπάρχει μια προσωρινή βαριά κυκλοφοριακή συμφόρηση, η οποία υπάρχει μόνο για να διασφαλίσει ασφαλείς παραδόσεις από τον έναν σταθμάρχη βάρδιας στον άλλο, τίποτα περισσότερο, τίποτα λιγότερο, όταν ο νέος σταθμός βάρδιας Ο κύριος φτάνει. Ενημέρωση από προηγούμενη δουλειά. Παίρνει υπηρεσία, υπογράφει το βιβλίο, κυκλοφορεί το προηγούμενο βιβλίο και φεύγει επίσης.”

Στο υπόμνημα, ο πρατηριούχος τόνισε ότι θα είναι «υπεύθυνος για την υπηρεσία που έλαβε» από την ώρα που ανέλαβε ο υπάλληλος μέχρι να γίνει η επόμενη αλλαγή υπηρεσίας, υποστηρίζοντας ότι έπρεπε να αρνηθεί ξανά. παραμείνετε μέχρι τις 11:00 μ.μ. “Αυτή η επιγραφή δεν υποδηλώνει κοινόχρηστη υπηρεσία από τις 22:00 έως τις 23:00 για σταθμάρχες 2ης και 3ης βάρδιας (αλλά 6:00 έως 7:00 και 14:00 έως 15:00), αλλά χρόνο κατά τον οποίο η μετάβαση της υπηρεσίας από το ένα στο άλλο θα πρέπει να είναι ομαλή και ασφαλής, και ως εκ τούτου η ανάληψη της ευθύνης από τον επόμενο σταθμάρχη».

Αναλύοντας χρονολογικά τις κινήσεις του από τη στιγμή που αντικαταστάθηκε, διαπίστωσε ότι η σιδηροδρομική κυκλοφορία είχε ομαλοποιηθεί στις 22:30, όταν ο 59χρονος σταθμάρχης έφτασε στις 21:45 και αντικαταστάθηκε από τον 59χρονο σταθμάρχη. είπε ότι το έκανε. Σχετικά με τους λεκέδες του βιβλίου βάρδιας, είπε: Δεν υπάρχει καμία αλλαγή στο γεγονός ότι η ώρα παράδοσης-παραλαβής για την υπηρεσία μου ως σταθμάρχης είναι 22:30, δηλαδή η ώρα που αναγράφεται στο βιβλίο. “

Λίγο πριν κλείσει το υπόμνημά του, ο σταθμάρχης επαναλαμβάνει ότι η αναμονή μέχρι τις 23:00 δεν θα άλλαζε το ατύχημα. Αυτό αναφέρει ο σταθμάρχης, ο οποίος αφέθηκε ελεύθερος με περιορισμένους όρους μετά την ολοκλήρωση της ανακριτικής διαδικασίας.

Πηγή: magnesianews.gr