Ο ταλαντούχος υπουργός Ενέργειας Κώστας Σκρέκας μπορεί να χαρακτήρισε το έργο «νωρίς», αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι η διοίκηση της Mediterranean Gas και ο ΔΕΣΦΑ πιστεύουν το ίδιο, αν και ο ίδιος μπορεί να μην το πιστεύει, εν μέσω της αντίδρασης της τοπικής κοινωνίας. στη Μαγνησία αγόραζε μόνο χρόνο.Μετά από αυτή την απόφαση στο λατομείο φαίνεται ότι ο συγκεκριμένος σταθμός έχει αποκτήσει κεντρική θέση στα ευρύτερα σχέδια του ΔΕΣΦΑ. Σύμφωνα με ρεπορτάζ για τη μάχη της Τράτσα που δημοσιεύτηκε στο «Sunday’s Step», μια πρόσφατη επαφή του Tarek El Morra, Υπουργού Πετρελαίου και Ορυκτών Πόρων της Αιγύπτου, στο περιθώριο της Αιγυπτιακής Έκθεσης Πετρελαίου 2023 έγινε από τον ΔΕΣΦΑ. έργο, η κα Maria Rita Ghali, εξέφρασε έντονο ενδιαφέρον για την παραγωγή και αποστολή «πράσινου» υδρογόνου και αμμωνίας από την Αίγυπτο στην Ελλάδα. Ταυτόχρονα, η κυβέρνηση του Καΐρου ενδιαφέρεται να χρησιμοποιήσει τις υποδομές της Ελλάδας για την παραλαβή LNG, όπως οι τερματικοί σταθμοί αποθήκευσης και αεριοποίησης LNG (FSRUs) υπό κατασκευή σε Αλεξανδρούπολη, Θράκη, Κόρινθο και Βόλο. Η διευρυμένη Ρεβυθούσα είναι ισχυρή και σκοπός της είναι να κατευθύνει το φυσικό αέριο στην ευρωπαϊκή αγορά μέσω του εθνικού δικτύου αγωγών. Έτσι, όλο αυτό το έργο φαίνεται να έχει λάβει χρήσιμο «πράσινο φως» για τον σχεδιασμό. Το σχέδιο είναι η χώρα μας να γίνει ενεργειακός κόμβος για όλη την Ευρώπη και ο Βόλος είναι σημαντικό μέρος αυτού του σχεδίου.
Πηγή: magnesianews.gr