Το θανατηφόρο Intercity 62 μπήκε σε καθοδικό ρεύμα λίγο πριν τα τρένα συγκρουστούν στα Τέμπη. Εκείνη την ώρα φαίνεται πως μίλησε ένας μηχανοδηγός στο γραφείο του σταθμού Λάρισας. Ωστόσο, ο σταθμάρχης Λάρισας φέρεται να μην απάντησε…
Μεγάλη έρευνα για το σιδηροδρομικό δυστύχημα των Τεμπών βρίσκεται σε εξέλιξη και όλες οι πληροφορίες αξιολογούνται προσεκτικά. Κάτω από το μικροσκόπιο, είναι όλα για το τι συνέβη τη νύχτα της 28ης Φεβρουαρίου, ειδικά όταν το θανατηφόρο Intercity 62 εκτροχιάστηκε και έπεσε σε κατηφορικό ρεύμα. Οι πληροφορίες του Alpha προσθέτουν νέα τροπή και αν επιβεβαιωθεί ο Σταθμός Λάρισας θα βρεθεί σε ακόμα πιο δύσκολη θέση.Προσπάθησα να επικοινωνήσω μαζί σας αλλά δεν υπήρξε απάντηση.
Όπως αναφέρει ο Alpha, ένας από τους οδηγούς του Intercity 62 του είπε: Σύμφωνα με το ίδιο ρεπορτάζ, ο σταθμάρχης της Λάρισας δεν απάντησε. Ο οδηγός της οικογένειας συνέχισε και λίγα λεπτά αργότερα συγκρούστηκε μετωπικά με μεγάλη ταχύτητα με εμπορικό τρένο που κατευθυνόταν από Κατερίνη προς Λάρισα.
Ο σταθμάρχης Λάρισας απολογείται το πρωί της Κυριακής 5 Μαρτίου, μετά από νέα αναβολή που ζήτησε και έλαβε το πρωί. Κάποιοι εξήγησαν ότι ήταν άπειρος και ανεπαρκής για να διοριστεί για να συμπληρώσει τα μόρια που απαιτούνται για τη συνταξιοδότηση, ενώ το αλκοόλ και η δυνατή μουσική έπαιζε μέσα στο κτίριο του σταθμού εκείνο το βράδυ. Κάποιοι διαμαρτύρονται γι’ αυτό.
Τι πραγματικά συνέβη ή ειπώθηκε μεταξύ του δολοφονηθέντος μηχανοδηγού και του κατηγορούμενου σταθμάρχη Λάρισας θα ανακοινωθεί τις επόμενες ημέρες. Όλες οι συνομιλίες βρίσκονται ήδη στα χέρια των αρχών και βρίσκονται υπό ανάλυση. Πάντα δίνουν απαντήσεις και αποκαλύπτουν τη σκοτεινή πλευρά της τραγωδίας ενός έθνους.
Lost Intercity 62 Drivers
Τρίτη βράδυ στις 21:40. Μία ώρα και 41 λεπτά πριν το ατύχημα έφτασε στο σταθμό Παλαιό Φαλσάλο το Intercity 62. Μένει εκεί για 48 λεπτά λόγω προβλήματος στην παροχή ρεύματος. Οι μηχανοδηγοί λαμβάνουν οδηγίες να ξεκινούν και να κινούνται κατάντη. Αυτή που αναγράφεται και στο βιβλίο κίνησης.
Από Παλαιοφάρσαλα προς Λάρισα το τρένο κινείται αντίθετα με όλα τα μέτρα ασφαλείας λόγω ηλεκτρολογικών θεμάτων. Όταν το μοιραίο Intercity έφτασε στη Λάρισα στις 22:38, το βιβλίο ρεκόρ έγραφε: «Από την έξοδο, μέσω της διαγώνιας γραμμής, στη δεύτερη γραμμή της γραμμής εισόδου».
Οι επιβάτες που περίμεναν στον σταθμό Λαρίσης επιβιβάστηκαν και οι νέες παραγγελίες στον οδηγό ήταν:
Περίπου 500 μέτρα από τον σταθμό Λαρίσης, όταν το υπεραστικό ξεκινούσε με επιτυχία ανάντη στη Θεσσαλονίκη, το ξεχασμένο κλειδί ταξιδεύει προς την αντίθετη κατεύθυνση. Μόλις δημοσιοποιηθεί η πλήρης συνομιλία, αναμένεται να αποκαλυφθεί ακριβώς πώς αντέδρασαν οι δύο μηχανοδηγοί.
Ένας συνταξιούχος σταθμάρχης στη Θεσσαλονίκη δήλωσε στο Live News ότι σύμφωνα με τους κανονισμούς, οι μηχανοδηγοί πρέπει να επικοινωνήσουν με τον σταθμάρχη Λάρισας για να αναφέρουν αλλαγές στη ροή της κυκλοφορίας. Τι θα μπορούσαν να κάνουν…
Πηγή: magnesianews.gr