• 23/04/2024 18:06

Οι καταναλωτές που απογοητεύτηκαν με τα καλάθια για το σπίτι «δεν είδαν διαφορά τιμής»

ByGreeceit.gr

Νοέ 3, 2022
Ελάτε στο Viber

Τα Home baskets, μια πρωτοβουλία που συνοδεύεται από την πλατφόρμα e-katanalotis.gov.gr του Υπουργείου Ανάπτυξης και Επενδύσεων, έκανε πρεμιέρα σήμερα Τετάρτη 2 Νοεμβρίου στα σούπερ μάρκετ όλης της χώρας.

Σύμφωνα με έρευνα του newsit.gr στα σούπερ μάρκετ της Αθήνας, πολλοί καταναλωτές δεν γνώριζαν καν ότι το «καλάθι για το σπίτι» τέθηκε σε ισχύ σήμερα και κάποιοι παρατήρησαν μικρές διαφορές στις τιμές, ενώ άλλοι έμειναν λιγότερο ικανοποιημένοι από τις προσφορές των σούπερ μάρκετ. όχι να.

«Δύο είδη που αγόρασα είχαν έκπτωση, αλλά δεν ξέρω πόση έκπτωση είχαν», είπε ένας συνταξιούχος.
Πολλοί καταναλωτές ανέφεραν ότι ανακάλυψαν ότι τα σούπερ μάρκετ έχουν τις δικές τους σπεσιαλιτέ της ημέρας.

Όπως είπε ένας καταναλωτής στο newsit.gr, «Έχω δει τα σούπερ μάρκετ να έχουν πολλές μοναδικές προσφορές. Δεν ξέρω αν αυτό είναι τυχαίο“, είπε μια άλλη γυναίκα”μου αρέσει η προσφορά Αυτό είναι όπου βλέπω πραγματικά μια αλλαγή από αυτά τα προσωρινά καλάθια για το σπίτι. ”

Ένας άλλος καταναλωτής ανέφερε στο newsit.gr: Τα περισσότερα προϊόντα (για οικιακά καλάθια) είναι προϊόντα σουπερμάρκετΕίτε έτσι είτε αλλιώς, μας εξηγεί το προϊόν που αγόρασε δεν είδε καμία παρακμή.

Κάποιοι δεν πείστηκαν από τα καλάθια της έδρας

Κάποιοι άνθρωποι όμως δεν πείστηκαν Με προσφορές για καλάθια έδρας. «Δεν είδα τίποτα, ούτε καρότσι, ούτε διαφορά τιμήςΒάζω ένα «καλάθι νοικοκυράς» στο προϊόν που θέλω. Είτε είναι βούτυρο είτε λάδι, τα προϊόντα που προτιμώ δεν είναι στο «καλάθι». δουλεύουν σκληρά για εμάς», λέει ο καταναλωτής.

“Μπούρδες” Είναι χαρακτηριστικό της προσφοράς σε γυναίκες που μόλις τελείωσαν τα ψώνια τους. Και συνέχισε, «Πρώτον, ήταν δύσκολο να το δούμε, και δεύτερον, αυτό που ήθελαν από εμάς ήταν απαραίτητο. Παω βολτα σουπερμάρκετ”.

Ένας άλλος καταναλωτής είπε, “γελοιοποίηση, τρέχει από κατάστημα σε κατάστημα. Ο καθένας κόβει το προϊόν του. ”

Μια μητέρα δύο παιδιών είπε:λιγότερα μακαρόνια Αλλά κατά τα άλλα αυτό που πραγματικά χρειάζεσαι Δεν είδα καμία διαφορά».

Ωστόσο, οι χρήστες που βρίσκουν το home καλάθι προσοδοφόρα προσφέρουν και αντιμετωπίζουν προβλήματα με την ηλεκτρονική πλατφόρμα, γιατί από σήμερα το πρωί δεν μπορούν πλέον να συνδεθούν στη σχετική ιστοσελίδα που δείχνει τις τιμές των προϊόντων ανά αλυσίδα σούπερ μάρκετ. Μάλιστα, πολίτες που προσπάθησαν να εισέλθουν στην πλατφόρμα είδαν το μήνυμα «Δεν μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε αυτόν τον ιστότοπο».

Αναφορά: Άννα Τριανταφυλλιά Τσούτσα, newsit.gr

Πηγή: magnesianews.gr