Για να εξοικονομήσουν χρήματα, οι καταναλωτές αναζητούν προσφορές σούπερ μάρκετ. «Υπάρχουν πράγματα που δεν είναι απαραίτητα και προσπαθούμε να τα αποφύγουμε.
Έως 3 σούπερ μάρκετ με τις καλύτερες προσφορές
Μελέτη του Πανεπιστημίου Αθηνών διαπίστωσε ότι το ποσοστό των καταναλωτών που ψωνίζουν στα σούπερ μάρκετ έχει μειωθεί σημαντικά. Αυτό συμβαίνει γιατί 9 στους 10 καταναλωτές θα πάνε σε 3 σούπερ μάρκετ για να βρουν τη χαμηλότερη τιμή.
Εν τω μεταξύ, οι μεγαλύτερες αυξήσεις σημειώθηκαν στα γαλακτοκομικά προϊόντα, τα λάδια και το κρέας. Οι καλλιεργητές παραπονιούνται ότι αυτές οι αυξήσεις είναι πολύ διαφορετικές από την παραγωγή ψυγείων.
“Σίγουρα υπάρχει ένα φαινόμενο κερδοσκοπίας. Μια φέτα φέτα συσκευασμένη σε συσκευασία ήταν 4 € τη μια εβδομάδα και 4,25 € την επόμενη. Δεν πήγα στον παραγωγό ή στο τυροκομείο για 25 λεπτά.” , κατήγγειλε ο αγρότης στο OPEN. .
Η συχνότητα των επισκέψεων στα σούπερ μάρκετ έχει μειωθεί, με τους καταναλωτές να απαιτούν 61,2 ευρώ ανά επίσκεψη, έναντι 47,5 ευρώ πέρυσι.
Για παράδειγμα, η τιμή του απορρυπαντικού πιάτων έχει αυξηθεί κατά 63% μέσα σε ένα χρόνο, το ηλιέλαιο αυξήθηκε κατά 48%, η φέτα αυξήθηκε κατά 28% και το ελαιόλαδο αυξήθηκε κατά 14%. Μάλιστα, είναι η δεύτερη φορά που ο Σύνδεσμος Καταναλωτών ανακοινώνει μποϊκοτάζ.
Πηγή: magnesianews.gr