Οι Έλληνες καταναλωτές έχουν υψηλές προσδοκίες για την έλευση των Χριστουγέννων, με το 15% των 800 ατόμων που συμμετείχαν στην έρευνα NielsenIQ Consumer Insights “Unwrapping Europeans Holiday Outlook” να αναμένει να ξοδέψει περισσότερα χρήματα την επόμενη εορταστική περίοδο.
Το σαράντα πέντε τοις εκατό των ελληνικών νοικοκυριών που συμμετείχαν στην έρευνα είπε ότι θα ξοδέψουν τα ίδια ή περισσότερα σε τρόφιμα και ποτά, δώρα και ταξίδια στο σπίτι και εν κινήσει φέτος. Το 40% θέλει να ξοδέψει λιγότερα χρήματα σε αυτές τις κατηγορίες φέτος.
Μαζί με τους Ρουμάνους και τους Πορτογάλους, οι Έλληνες φαίνεται να είναι οι καταναλωτές με τις μεγαλύτερες προσδοκίες για τα Χριστούγεννα. Τα αποτελέσματα έδειξαν ότι το 66% των Ελλήνων καταναλωτών είναι λάτρεις των Χριστουγέννων, με συναισθηματικές πτυχές όπως η απόλαυση των διακοπών με την οικογένεια και οι γιορτές με φίλους πολύ σημαντικές. Οι προσεκτικοί και προσεκτικοί καταναλωτές αποτελούν το 35% των καταναλωτών. Ο όμιλος έχει πληγεί σκληρά από την αύξηση των τιμών των καυσίμων, του πετρελαίου και της ενέργειας και ενδέχεται να περικόψει τις δαπάνες. Επίσης, η ομάδα εξακολουθεί να ανησυχεί για την πανδημία.
Χριστουγεννιάτικη τραπεζαρία
Σύμφωνα με την έρευνα, το τυρί (81%), τα φρέσκα κρέατα (74%) και τα χριστουγεννιάτικα γλυκά (64%) είναι οι τρεις πιο κοινές κατηγορίες τροφίμων που σκοπεύουν να αγοράσουν οι καταναλωτές για τα Χριστούγεννα. Στην κατηγορία των ποτών, η μπύρα (61%) και το κρασί (60%) έχουν προτεραιότητα στο καλάθι.
Παρά το γεγονός ότι οι Έλληνες καταναλωτές θέλουν προσφορές, δεν διστάζουν να αγοράσουν είδη πολυτελείας τα Χριστούγεννα. Επιλέγουν μεταξύ κρασιού (20%) και σαμπάνιας (22%).
δώρο διακοπών
Μεταξύ των χριστουγεννιάτικων δώρων φέτος, οι Έλληνες καταναλωτές επιλέγουν να δωρίσουν ρούχα/παπούτσια (55%) και παιχνίδια (43%). Η τεχνολογία (28%), η ομορφιά (37%) και τα δώρα που προσφέρουν μια «εμπειρία» σε ένα αγαπημένο πρόσωπο (27%) βρίσκονται στην κορυφή της λίστας αγορών.
Το 71% των καταναλωτών πηγαίνει στο διαδίκτυο για ιδέες και έμπνευση για τα δώρα που σχεδιάζουν να κάνουν. Τα ηλεκτρονικά καταστήματα για προϊόντα τεχνολογίας (69%) φαίνεται να είναι το προτιμώμενο κανάλι αγορών για περισσότερους ανθρώπους από τα καταστήματα με τούβλα και κονίαμα (52%).
Πηγή: newit.gr
Πηγή: magnesianews.gr