Δεν έχουν τέλος οι αποκαλύψεις για το τι προκάλεσε το σιδηροδρομικό δυστύχημα των Τεμπών, όπου δύο τρένα συγκρούστηκαν και 57 άνθρωποι έχασαν τη ζωή τους.
Νέα δήλωση εξέδωσε σήμερα στο MEGA ο πρόεδρος των εργαζομένων του ΟΣΕ, σημειώνοντας ότι αν λειτουργούσαν οι τελετουργικοί έλεγχοι στη Λάρισα, θα είχε αποφευχθεί το ανθρώπινο λάθος.
Στην εκπομπή Χαμογέλα ξανά!, ο Νίκος Τσικαλάκης υποστηρίζει εδώ και μέρες ότι οι εργαζόμενοι του ΟΣΕ έλεγαν να διαχωρίσουν το τηλεχειριστήριο από το υπάρχον τοπικό σύστημα ελέγχου του σταθμού.
Στο μεταξύ, χθες, ο νέος υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Γιώργος Γεραπετρίτης, μετά την πρώτη εκτενή σύσκεψη για το νέο πλαίσιο για τους σιδηροδρόμους, δήλωσε ότι «το τοπικό τηλεχειριστήριο της Λάρισας το κρίσιμο βράδυ ήταν πλήρως λειτουργικό. Το επανέλαβα.
Τηλεχειριστήριο Λάρισας
“Το τηλεχειριστήριο σιδηροδρομικώς είναι στο τέλος του σταθμού Δομοκού προς Πράτι. Αυτό είναι το τηλεχειριστήριο της Λάρισας. Αυτή τη στιγμή στη Λάρισα λειτουργεί το σύστημα τηλεχειρισμού σε ορισμένα σημεία, σε άλλα όχι και ο πίνακας λειτουργεί. Όχι. Τι Η Λάρισα έχει είναι η τοπική επεξεργασία του σταθμού, δηλαδή 2 χιλιόμετρα νότια από την Αθήνα και 4-5 χιλιόμετρα προς τη Θεσσαλονίκη βόρεια», είπε στο MEGA και στο πρόγραμμα «Χαμογελάστε ξανά» σήμερα την Κυριακή», είπε ο πρόεδρος Εργαζομένων του ΟΣΕ Νίκος. Τουκαράκης.
Όπως εξήγησε, “Μιλάμε για ένα τοπικό σύστημα ελέγχου στο επίπεδο των 10-11 χλμ. Σε αυτό το 11 χλμ., το αμφισβητούμενο κλειδί που εκτρέπει το τρένο είναι μέσα σε αυτόν τον πίνακα. , το βλέπει ο σταθμάρχης.. δηλαδή αν ακολούθησε σωστά τον πίνακα, θα καταλάβαινε ότι το τρένο είχε μπει στη γραμμή καθόδου».
«(…) Το σίγουρο είναι ότι κάποιος έκανε λάθος και το κατέβασε αντί να το σηκώσει. Και αυτό το λάθος μπορεί να το κάνει μόνο ένας χειριστής, ο σταθμάρχης. Από τη στιγμή που μπήκε σε λάθος λωρίδα, θα μπορούσε να το διορθώσει. αυτό», είπε, τελειώνοντας με τα εξής: (…) το ανθρώπινο λάθος θα μπορούσε να είχε αποφευχθεί. “
Πηγή: magnesianews.gr