Το γνωστό πλέον «Home Basket» θα κάνει πρεμιέρα στις 2 Νοεμβρίου.
Ένα Καλάθι πρέπει να περιέχει τουλάχιστον έναν κωδικό για καθεμία από τις πενήντα (50) κατηγορίες προϊόντων του Καλαθιού. Διατίθεται σε λογική τιμή σε σύγκριση με τα υπόλοιπα κορδόνια της ίδιας κατηγορίας. Δηλαδή, η χαμηλότερη τιμή για αυτήν την κατηγορία με βάση την τιμολόγηση κάθε αλυσίδας σούπερ μάρκετ.
Ο Γιώργος Λεχουρίτης, πρόεδρος της Ένωσης Καταναλωτών της Αμερικής (ΙΝΚΑ), δήλωσε σήμερα στην ΕΡΤ ότι η ακρίβεια δεν θα σταματήσει να καλπάζει με ένα υποστηρικτικό μέτρο που ονομάζεται «καλάθι του νοικοκυριού».
Υπάρχει κέρδος και κερδοσκοπία και εκτινάσσονται οι τιμές των καυσίμων και της ενέργειας που αμφισβητούν την ακρίβεια, είπε. Δείχνει γιατί αυξάνεται η τιμή.
– Μεγάλη ποσότητα πέλλετ που ήταν 319 ευρώ πέρυσι αυτή την εποχή κοστίζει σήμερα 810 ευρώ. Τόνισε ότι η αύξηση δεν δικαιολογείται.
Δεν είναι ζήτημα ζήτησης, είπε, αλλά κόστους και οφέλους. Το ντίζελ θα είναι πιο ακριβό και η βιομηχανία θα μετακυλίει το επιπλέον κόστος στο προϊόν.
Κλείσε
Άλλο ένα παράδειγμα κερδοσκοπίας και κερδοσκοπίας: Ισχυρίστηκε ότι το 2021, αν δεν υπήρχε ο πόλεμος, η τιμή του αλευριού θα είχε τετραπλασιαστεί.
Οι βρώσιμες ελιές Αγρινίου ξεκινούν στο χωράφι σε 50 λεπτά και καταλήγουν στο πιάτο του καταναλωτή με 6 και 7 ευρώ, περιθώριο κέρδους 1000%.
Ο Λεχουρίτης ζήτησε ανώτατα όρια στα περιθώρια κέρδους των βασικών προϊόντων. Για κάθε προϊόν, ορίστε πόσο αυξάνεται η τιμή του από το χωράφι μέχρι το ράφι του σούπερ μάρκετ. Αυτή είναι η ουσία της ακρίβειας. “
Παράγοντες της αγοράς λένε ότι ορισμένα μέτρα, όπως οι περικοπές ΦΠΑ στα βασικά τρόφιμα, δεν είναι ίσως καθοριστικά για τον μετριασμό των νοικοκυριών έναντι της ακρίβειας, αλλά προς το συμφέρον των καταναλωτών, επισημαίνοντας ότι αυτό θα μπορούσε να δημιουργήσει ανταγωνισμό τιμών μεταξύ των σούπερ μάρκετ.
Πηγή: magnesianews.gr