• 28/11/2023 12:31

Road to Death – «Δεν ξέρει πώς να γλυπτά αυτόματα»

ByGreeceit.gr

Μαρ 9, 2023
Ελάτε στο Viber

Νέα αποκάλυψη για την εθνική τραγωδία του μοιραίου τρένου στα Τέμπη προχώρησε ο Βασίλης Λαμπρόπουλος στο Live News.

Νέες πληροφορίες που αποκάλυψε ο Βασίλης Λαμπρόπουλος περιγράφουν τον σταθμάρχη ότι έχει προβλήματα συμπεριφοράς και βρίσκεται σε διαρκή αναστάτωση.

Εκτός από το λάθος κλειδί και το περιστατικό του προαστιακού που έτρεξε προς τα πίσω εκείνο το βράδυ, μιλάει και για όσα είπε στην απολογία του για το κλειδί.

«Στις 05:00 π.μ. της προηγούμενης μέρας, τα πλήκτρα 116 και 115 ξεκλειδώθηκαν και αναβοσβήνουν στον πίνακα, προσπάθησα να το φτιάξω αλλά απέτυχα και ζήτησα από τον κλειδαρά να το κάνει χειροκίνητα. Μέχρι να φτάσω στο σημείο, το κλειδί στο πάνελ λειτούργησε και τον γύρισα πίσω», είπε συγκεκριμένα.

Σημειώστε ότι όταν η ΣΤΑ.ΣΥ προχώρησε σε στρατολόγηση σταθμάρχων και οδηγών το 2000, υποβλήθηκαν σε σημαντικά τεστ ικανοτήτων, όπως ψυχομετρικά τεστ, για να δουν αν ανταποκρίθηκαν στο έργο.

Ο σταθμάρχης ισχυρίζεται ότι έχει εκπαιδευτεί, αλλά πηγές ανέφεραν ότι έκανε συνεχώς λάθη. Ο οδηγός του αποκάλυψε ότι είχε καλέσει έναν συνάδελφό του.


“Δεν ξέρω για την αυτόματη καταγραφή εισόδου/εξόδου”
Σε νέες αποκαλύψεις για την ευθύνη του για την τραγωδία των Τεμπών προχώρησε ο Χρήστος Ρετσίνας.

Πρώην Διευθυντής Ασφάλειας και Κυκλοφορίας Τρένων της ΤΡΑΙΝΟΣΕ και πρώην μέλος της Εξεταστικής Επιτροπής, τόνισε στη Live News ότι όλοι – σταθμάρχες, μηχανοδηγοί και συνεργάτες – φέρουν ευθύνη για την τραγωδία των Τεμπών.

Αποκάλυψε επίσης ότι ο 59χρονος σταθμάρχης, παρά την εκπαίδευσή του, δεν ξέρει να χρησιμοποιεί αυτοματοποιημένες σημάνσεις που λειτουργούν όλο το 24ωρο στον σταθμό Λαρίσης.

“Το τηλεχειριστήριο του Σταθμού Λαρίσης λειτουργεί άψογα. Παρέχεται από την Alstom και έγινε αποδεκτό από τον ΟΣΕ για χρήση τον Νοέμβριο του 2022. Δεν ξέρει πώς να το κάνει, άρα υποτίθεται ότι ήταν εκπαιδευμένος, άρα το κάνει χειροκίνητα”, εξήγησε. .

δρόμο προς το θάνατο
Ένας οδηγός του Intercity 62 είπε επίσης ότι έπρεπε να ρωτήσει τον σταθμάρχη από ποια γραμμή να κατέβει, παρά το γεγονός ότι χαρακτηρίζεται από “υπερβολική εμπιστοσύνη στον σταθμάρχη”.

“Ο μηχανοδηγός νομίζει ότι πηγαίνει από το Asano στη Θεσσαλονίκη. Όταν κατηφορίζει, το πρώτο πράγμα που πρέπει να κάνει είναι να φρενάρει το τρένο, να το εκπαιδεύσει γρήγορα και μετά να επικοινωνεί. Συνέχισε την πορεία του προς το θάνατο και προσπάθησε να τον βρει μέσω ασυρμάτου .

Ο σταθμάρχης βγαίνει από εκεί που υπάρχει πάνελ και γουόκι-τόκι, και δεν μπορεί να ακούσει ή να δει το ραδιοτηλέφωνο, αυτό είναι το χειρότερο. δεν είδε, δεν είδε Όταν το τρένο φεύγει από τον σταθμό, το φανάρι αυτής της γραμμής θα γίνει κόκκινο, οπότε έχουμε χρόνο να διορθώσουμε τα λάθη μας», εξήγησε.


Πηγή: magnesianews.gr