«Φωτογραφείται» και ανακαλείται η απόφαση του υπουργού ότι ο κατηγορούμενος στο μοιραίο τρένο στα Τέμπη ξεπέρασε το όριο ηλικίας που απαιτείται για να αναλάβει καθήκοντα σταθμάρχη.
Εν ολίγοις, μπορούμε να μιλήσουμε για τη διάταξη “φωτογραφία”. Δεν προσφέρθηκε εξαίρεση ηλικίας (48 ετών) και μεταγραφόμενος υπάλληλος, ο κατηγορούμενος δεν είναι μόνο ο σταθμάρχης,συνήθως έκανε αίτηση για τη θέση (αν και ήξερε ότι δεν ήταν στο ύψος του), αλλά Φυσικά, δεν απορρίφθηκε καν ευθέως.
Λίγες μέρες αργότερα ελήφθη υπουργική απόφαση για την άρση του ορίου ηλικίας για τους εργαζόμενους που βρίσκονται σε μετάθεση. Η αίτηση του κατηγορουμένου έγινε αργότερα «νόμιμη» για την ανάληψη των καθηκόντων σταθμάρχη Λάρισας Και ας καταφέρουμε αυτό που έγινε.
Έγγραφο που έδωσε στη δημοσιότητα ο υπεύθυνος Διαφάνειας του ΣΥΡΙΖΑΓιάννης Ραγκούσης, Ότι όλα έγιναν εν γνώσει της κυβέρνησης και ότι αν δεν είχε υπογραφεί κάποια «φωτογραφημένη» υπουργική απόφαση, κάποιος υπάλληλος δεν μπορούσε να πάρει τη θέση του σταθμάρχη Λάρισας, αποφεύχθηκε τελικά μια τραγωδία.
Αναλυτικά:
«Αυτό ακριβώς περιμέναμε.
Η απάντηση της κυβέρνησης χθες το βράδυ μέσω του υπουργού Εσωτερικών Μ. Βορίδη ήταν η πιο επίσημη παραδοχή ενοχής της κυβέρνησης και ταυτόχρονα: «Τέλος, η κατάσταση των πελατών και του προσωπικού μας βρίσκεται δυστυχώς πίσω από την τραγωδία των Τεμπών. Είναι συνωμοσία των Μητσοτάκηδων. κυβέρνηση.”
περιγράφουμε τον εαυτό μας.
Τι αποκαλύπτει η σύγκριση της χθεσινοβραδινής κυβερνητικής απάντησης με το ΦΕΚ για τη μεταφορά του θανατηφόρου σταθμάρχη Λάρισας στον ΟΣΕ;
πως;
Λόγω της εξαίρεσης ΕΚ ΤΩΝ ΥΣΤΕΡΩΝ στο όριο ηλικίας, με Υπουργική Απόφαση Καραμανλή της 30ης Μαΐου 2022 (ΦΕΚ 2623). Δηλαδή τις συγκεκριμένες υπουργικές αποφάσεις στις οποίες αναφέρεται και παραπέμπει ο κ. Βορίδης στην απάντησή του.
γιατί τελικά;
Σύμφωνα με το ΦΕΚ της μεταγραφής, πριν από την υπουργική απόφαση Καραμανλή στις 30 Μαΐου είχαν ήδη γίνει τα εξής:
1. Στις 7 Απριλίου 2022, το Χρηματιστήριο Αξιών της Οσάκα είχε ήδη θέσει ως προϋπόθεση για τη μετάβαση στον σταθμάρχη ως όριο ηλικίας τα 48 έτη.
2. Στις 13 Απριλίου 2022, ο Σταθάρχης είχε ήδη υποβάλει αίτηση, η οποία έπρεπε να είχε απορριφθεί άμεσα καθώς υπερβαίνει το όριο ηλικίας.
3. Με επιστολή προς την υπηρεσία του με ημερομηνία 17 Μαΐου 2022 και απαντητική επιστολή της υπηρεσίας του με ημερομηνία 25 Μαΐου 2022, ενέκρινε τη μετάθεση και αναγνώρισε ότι τα προαπαιτούμενα βήματα είχαν ήδη ολοκληρωθεί παράνομα.
Ως εκ τούτου, δεν υποβλήθηκαν ερωτήσεις από τους πολίτες μετά την απάντηση της κυβέρνησης μέσω του υπουργού Εσωτερικών.
Στοιχεία, επίσημα έγγραφα, αδιαμφισβήτητες ημερομηνίες και μια αλυσίδα γεγονότων κατηγορούν πλήρως την κυβέρνηση Μητσοτάκη.
Δυστυχώς, ορισμένοι υπάλληλοι δεν μπορούσαν να κατέχουν συγκεκριμένες θέσεις στον Σταθμόπλοιο Λάρισας εάν ακολουθούνταν η νομιμότητα και διαπιστώθηκε ότι εκτελούσαν ορισμένα καθήκοντα το μοιραίο βράδυ της 28ης Φεβρουαρίου, δεν θα το έκανα. ”
Τι είπε χθες το Υπουργείο Εσωτερικών για τη μετάθεση του σταθμάρχη;
«Σε δήλωση που έδωσε στη δημοσιότητα ο Λειτουργός Διαφάνειας του ΣΥΡΙΖΑ, Ιωάννης Ραγκούσης, υποστήριξε ότι η επανατοποθέτηση του Σταθμού Λάρισας ήταν κατάφωρα παράνομη λόγω του γεγονότος ότι κωλύθηκε η μετακίνησή του. Απαιτώντας ρητά και εγγράφως τον 48χρονο υποψήφιο, την κυβέρνηση να απαντήσει. ποιοι κυβερνητικοί παράγοντες πίεσαν και ανάγκασαν την παράνομη μεταφορά του θανατηφόρου σταθμάρχη. , σας ενημερώνουμε ότι:
Οι υποψήφιοι για διορισμό στον Οργανισμό Σιδηροδρόμων Ελλάδος διέπονται από τη σχετική Υπουργική Απόφαση (ΦΕΚ 3326/Β/2022), με την οποία καθορίζονται ειδικά όρια ηλικίας διορισμού αξιωματικών. «Το όριο ηλικίας δεν ισχύει για την ανακατάταξη εργαζομένων σύμφωνα με το άρθρο 33 της Υπουργικής Απόφασης ΦΕΚ 2623/Β/2022 περί Εσωτερικού Κανονισμού του ΟΣΕ Ο εργαζόμενος είναι μετατιθέμενος και δεν υπάρχει όριο ηλικίας.
Τα λεγόμενα επιθυμητά προσόντα δεν είναι νομικές προϋποθέσεις, αλλά απλώς επιθυμητές κατευθύνσεις που αναζητούνται από έναν οργανισμό και δεν είναι επίσημες προϋποθέσεις για στρατολόγηση ή μεταγραφή, αλλά καθορίζονται αποκλειστικά από τον οργανισμό, επομένως σαφώς δεν αποθαρρύνουν την επιλογή. υφιστάμενο θεσμικό πλαίσιο.
Με χαρά ανακοινώνουμε επίσης ότι ο ΟΣΕ προκήρυξε συνολικά 114 θέσεις για τον Α΄ Κύκλο Κινητικότητας 2022. Από αυτές τις 114 θέσεις, μόνο 8 θέσεις καλύφθηκαν συνολικά. Από τις 114 θέσεις, οι 18 αφορούσαν σταθμάρχες, εκ των οποίων μόνο δύο καλύφθηκαν.
Σε ένα πολύ ευαίσθητο, συναισθηματικά και ηθικά φορολογικό ζήτημα, ο ΣΥΡΙΖΑ δεν έχει τουλάχιστον τη στοιχειώδη διορατικότητα να διαβάσει προσεκτικά τον νόμο πριν κατηγορήσει την κυβέρνηση για δήθεν παράνομες ενέργειες. ”
σάλτσα: ieidiseis.gr
Πηγή: magnesianews.gr