• 07/02/2023 18:02

Greece IT

Καθημερινές ειδήσεις από όλο τον κόσμο

Σούπερ μάρκετ: ποια αγαθά έχουν αυξηθεί σε τιμές

ByGreeceit.gr

Δεκ 1, 2022
Ελάτε στο Viber

Οι πωλήσεις σούπερ μάρκετ έφτασαν τα 6,933 δισ. ευρώ το δεκάμηνο του 2022 (Ιανουάριος έως Οκτώβριος), από 6,605 δισ. ευρώ την αντίστοιχη περσινή περίοδο, σημειώνοντας αύξηση 5%. Αυτό σχετίζεται με την αύξηση των τιμών παρά με την αύξηση της ζήτησης. , σύμφωνα με στοιχεία της ερευνητικής εταιρείας IRI.

Σημειώστε ότι ο Οκτώβριος ήταν +10% και ο όγκος συναλλαγών ήταν ελαφρώς αρνητικός στο -0,6%, αλλά την περασμένη εβδομάδα (τέλη 30/10) παρουσίασε απότομη πτώση (-4,8%). Τα στοιχεία της 10ετίας δείχνουν ότι το μερίδιο αγοράς των προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας στα σούπερ μάρκετ θα συνεχίσει να παραμένει σε υψηλό επίπεδο 16,1% τη δεκαετία του 2022, με τη συγκεκριμένη κατηγορία να «παραμένει» στο 13,9%.

Σχετικά με τις τρεις κύριες κατηγορίες καταναλωτικών αγαθών που κυκλοφορούν γρήγορα, τα στοιχεία της IRI έδειξαν ότι οι πωλήσεις συσκευασμένων τροφίμων αυξήθηκαν 5,4% τους 10 μήνες, οι πωλήσεις προϊόντων προσωπικής υγιεινής και ομορφιάς αυξήθηκαν 3,2% και απορρυπαντικών αυξήθηκαν 3,2%. /Cleaner δείχνει Αύξηση 1,2%. Ωστόσο, ο όγκος πωλήσεων συσκευασμένων τροφίμων μειώθηκε κατά 0,6%, η προσωπική υγιεινή και ομορφιά μειώθηκε κατά 4,4% και τα απορρυπαντικά/καθαριστικά μειώθηκαν κατά 5,8%.

Από τα 11 κύρια είδη, ο όγκος πωλήσεων αυξήθηκε σε 3 είδη: συσκευασμένα τρόφιμα (1,4%), σνακ (1,4%) και μη αλκοολούχα ποτά (1,1%).

Αντίθετα, μείωση του όγκου παρατηρήθηκε στα γαλακτοκομικά προϊόντα (4,6%), στα κατεψυγμένα τρόφιμα (4,9%), στα μαγειρικά συστατικά (0,7%), στα αλκοολούχα ποτά (5,1%) και στα προϊόντα προσωπικής περιποίησης και ομορφιάς (4,4%). , προϊόντα προσωπικής περιποίησης (4,5%), καθαριστικά/απορρυπαντικά σπιτιού (6,2%) και άλλα προϊόντα οικιακής χρήσης (5,4%).

Τα υλικά μαγειρικής (11,3%), τα προϊόντα υγιεινής (11,2%) και τα γαλακτοκομικά (10,2%) είχαν τις υψηλότερες αυξήσεις τιμών από την αρχή του έτους έως τον Οκτώβριο.

Από τα στοιχεία της IRI, τα πολύ μικρά καταστήματα έως 400 τ.μ. κατέγραψαν τη μεγαλύτερη αύξηση πωλήσεων (10,4%) σε 10 μήνες, με συνολικό μερίδιο 13,6% στις πωλήσεις σούπερ μάρκετ.

Οι πωλήσεις σούπερ μάρκετ (εμβαδόν καταστήματος 2.500 m2 και άνω) αυξήθηκαν κατά 6,2%, με μερίδιο αγοράς 14,2%.

Οι πωλήσεις καταστημάτων μεσαίου μεγέθους (400-1.000 τ.μ.) αυξήθηκαν κατά 4,1% και αντιστοιχούσαν στο 34,1% των συνολικών πωλήσεων. Παρήγαγε το 38,1% των συνολικών πωλήσεων.

Πηγή: magnesianews.gr