• 28/05/2023 16:17

Τα θανατηφόρα λόγια του σταθμάρχη: «Είμαι έτοιμος να κάνω τη βάρδιά μου, ταιριάξω το πρόγραμμά μου».

ByGreeceit.gr

Μαρ 27, 2023
Ελάτε στο Viber

Σε μια αποκάλυψη που ρίχνει φως στις λεπτομέρειες που οδήγησαν στην τραγωδία των Τεμπών, έβγαλε το STAR.Μπορείτε τώρα να συμμετάσχετε στον σιδηρόδρομο λέγοντας ότι είστε πλήρως έτοιμοι να αναλάβετε τον σιδηρόδρομο. μετατοπίστε τον εαυτό σας.

Συγκεκριμένα, μόλις ολοκληρώθηκε η εκπαίδευση που είχε παρακολουθήσει μαζί με άλλους 13 συναδέλφους του, ο σταθμάρχης ρωτήθηκε αν ήταν έτοιμος να αναλάβει ο ίδιος τη βάρδια.

Μόνο αυτό το ένα άτομο απάντησε θετικά, τα άλλα 13 απάντησαν αρνητικά.

“Είμαι έτοιμος να κάνω τη βάρδια μόνος μου. Θα το προγραμματίσω”, φέρεται να είπε στο αφεντικό του.

Όπως αποδεικνύουν τα τραγικά αποτελέσματα, ο ίδιος δεν ένιωθε καμία επαγγελματική ανεπάρκεια.

Προβολή αναφοράς:


Εν τω μεταξύ, σύμφωνα με πρόσφατες αποκαλύψεις, ακόμη και αυτή η εκπαίδευση για τον 59χρονο σταθμάρχη ήταν θλιβερά ανεπαρκής.

Το MEGA ανέφερε ότι το μεγαλύτερο μέρος της εκπαίδευσης για τους σταθμάρχες έγινε στην Καλαμπάκα και στο Λιτόχωρο.

Στην Καλαμπάκα όμως η εκπαίδευση έγινε σε σταθμό χωρίς πίνακα ελέγχου και στο Λιτόχολο ο πίνακας ήταν παρών αλλά κατεστραμμένος.

Ο 59χρονος σταθμάρχης της Λάρισας βρίσκεται ήδη υπό κράτηση μετά την τραγωδία των Τεμπών.

Ανησυχία προκαλούν επίσης πληροφορίες ότι ένας 59χρονος άνδρας συμπλήρωσε μόνο 144 ώρες θεωρητικής εξάσκησης από τον δεύτερο κύκλο εκπαίδευσης από τις 177 απαιτούμενες ώρες.

Σύμφωνα με το πρόγραμμα του Φεβρουαρίου, ο 59χρονος άνδρας εκτελούσε 14 υπηρεσίες στην προαναφερθείσα Καλαμπάκα χωρίς πίνακα ελέγχου.

Μετά από αυτό έκανε δύο ακόμη σερβίς στον Νέο Πούρη με άλλον συνάδελφό του. Η βάρδια τους ήταν πρωινή, αλλά ο 59χρονος άνδρας ήταν μόνος στη μοιραία βάρδια της 28ης Φεβρουαρίου.
Μια εβδομάδα απολογιών και αποσπάσεων για το δυστύχημα στα Τέμπη
Μια εβδομάδα δικαστικής προσοχής για την υπόθεση της τραγωδίας των Τεμπών ξεκινά και αύριο Δευτέρα ο σταθμάρχης της σύμβασης, που αναμένεται να αποφυλακιστεί, περνάει την πόρτα του Ανακριτή Ειδικών Εφετών.

Όπως αποδεικνύεται, ο σταθμάρχης υποστηρίζει ότι η βάρδια του έληξε στις 22:00 και ότι έφυγε στις 10:15.

Την επομένη, Τρίτη, ο αρχαιότερος σταθμάρχης, του οποίου η βάρδια τελείωσε στις 11 π.μ.

Φαίνεται να ισχυρίζεται ότι η βάρδια του έληξε στις 23:00, αλλά παρόλο που ήταν εκεί μέχρι τις 11:00 δεν μπορούσε να γίνει τίποτα για να αποφευχθεί μια τραγωδία, καθώς το τρένο 62 έφτασε στο σταθμό Λαρίσης στις 11:02 το βράδυ. Δεν μπορούσες.

Στις 30 Μαρτίου (Πέμπτη) ο γενικός επιθεωρητής θα προσέλθει στο γραφείο του εφέτη ειδικού ανακριτή για να απολογηθεί. Ισχυρίζεται ότι ζήτησε δύο άτομα να είναι στη βάρδια μέχρι τις 11:00. Να σημειωθεί ότι, σύμφωνα με τα μέχρι στιγμής γνωστά, η απολογία του Επιθεωρητή θα γίνει με πολυσέλιδο υπόμνημα.

Στον αέρα η εκκίνηση του δρομολογίου Αθήνα – Θεσσαλονίκη
Την ίδια ώρα, οι σιδηρόδρομοι σκληραίνουν τη στάση τους, απαιτώντας παρά τις διαβεβαιώσεις ότι το δίκτυο θα λειτουργεί με ασφάλεια, οι ίδιοι οι σιδηρόδρομοι θα διασφαλίσουν την εύρυθμη λειτουργία ολόκληρου του δικτύου.

Στον «αέρα» είναι η προγραμματισμένη εκκίνηση του σιδηροδρόμου Αθηνών-Θεσσαλονίκης την 1η Απριλίου. Κι αυτό γιατί ο μηχανοδηγός ζητά την αποκατάσταση της επικοινωνίας κ.λπ.

Οι μηχανοδηγοί θέλουν να μπορούν να επικοινωνούν όχι μόνο με τον σταθμάρχη, αλλά και από τρένο σε τρένο, χωρίς τυφλά σημεία. Με άλλα λόγια, το σύστημα ραδιοκάλυψης πρέπει να λειτουργεί και μέσα σε σήραγγες. Ένα ψηφιακό σύστημα επικοινωνίας σε όλο το δίκτυο που επιτρέπει την άμεση επικοινωνία μεταξύ των σταθμών και των οδηγών.

Σύμφωνα με το ρεπορτάζ του Star, «Ο ΟΣΕ λέει ότι έχει εγκαταστήσει το σύστημα στο μεγαλύτερο μέρος της υποδομής του και μάλιστα ζήτησε από το Ελληνικό Τρένο να προχωρήσει στην εγκατάσταση του συστήματος ώστε να τεθεί σε δοκιμαστική λειτουργία».

Σύμφωνα με την ίδια έκθεση, η RAS ζήτησε ορισμένες τροποποιήσεις στο αίτημα πιστοποίησης. υποβλήθηκε την Πέμπτη.

Καθυστερημένο πρόγραμμα – η διαδρομή παραμένει η ίδια
Στο μεταξύ, η ΕΡΤ αναφέρει ότι η δεύτερη φάση της επαναλειτουργίας του σιδηροδρόμου δεν μπορεί να προχωρήσει όπως είχε αρχικά ανακοινωθεί.

Συνήθως αύριο Δευτέρα θα πρέπει να προστεθούν τα δρομολόγια του προαστιακού Αθήνα, ΣΚΑ, Κόρινθος, Κιάτ και Αίγιο.

Σύμφωνα με πληροφορίες της ΕΡΤ, το δρομολόγιο αυτό δεν θα προστεθεί. Ούτε θα προστεθούν τμήματα του υπεραστικού δικτύου στη βόρεια Ελλάδα με εκτεταμένες διακοπές λειτουργίας, όπως τα δρομολόγια Θεσσαλονίκη-Φλώρινα, Θεσσαλονίκη-Δράμα, Αλεξανδρούπολη-Ξάνθη και Αλεξανδρούπολη. – Ολμένιοι.

Πηγή: magnesianews.gr