Ανάπτυξη Δράσης Δικαιοσύνης για την Ανάθεση Ευθύνης για την Τραγωδία των Τεμπών.
Σήμερα εφέτη ανακρίτρια σκοπεύει να καλέσει εκ νέου τον αρχιεπιθεωρητή και δύο σταθμάρχες της απογευματινής βάρδιας και επίκεινται, σύμφωνα με πληροφορίες, και νέες κατηγορίες.
Κατά πάσα πιθανότητα, οι τρεις θα ζητήσουν προθεσμία συγγνώμης για να ενημερώσουν τους δικηγόρους τους.
Παράλληλα, ο εισαγγελέας του Αρείου Πάγου Ισίδωρος Ντογιάκος ζήτησε να σταλούν στον Διοικητή του ΟΣΕ οι φάκελοι όλων των σιδηροδρομικών ατυχημάτων της τελευταίας 15ετίας για να διαπιστωθεί αν υπάρχει αυτόκλητη ποινική ευθύνη.
Και η έρευνα για τις συμβάσεις του ΟΣΕ πηγαίνει 15 χρόνια πίσω, σύμφωνα με τον Χαράλαμπο Βουρλιώτη, επικεφαλής της υπηρεσίας κατά του ξεπλύματος μαύρου χρήματος.
Εκτός λοιπόν από το σιδηροδρομικό δυστύχημα στην Άδενδρο Θεσσαλονίκης, στο οποίο έχασαν τη ζωή τους τέσσερα άτομα, στο «μικροσκόπιο» περιλαμβάνονται και τα εξής ατυχήματα:
– 16 Μαΐου 2016: 2 νεκροί, 2 τραυματίες σε σύγκρουση μηχανημάτων συντήρησης σιδηροτροχιών και ψεκαστήρα σταθερής τροχιάς του ΟΣΕ στη Ceres
・30 Σεπτεμβρίου 2019 Ένας 55χρονος επιβάτης πέθανε ενώ επέβαινε στο Domoko Gou.
– 21 Ιουνίου 2022: Οδηγός πεθαίνει σε αυτοφυλασσόμενη διασταύρωση τρένου και ΙΧ Λάρισας.
Χθες (13 Μαρτίου 2023) ανέλαβε τυπικά ο εφέτης ανακριτής και θα χειριστεί μόνο αυτή την υπόθεση, συνεχίζοντας από εκεί που σταμάτησε ο τρίτος ανακριτής.
Η ενδεχόμενη ποινική ευθύνη για τον γιατρό που χορήγησε την αναρρωτική άδεια του Αρχιεπιθεωρητή, που ξεκίνησε στις 2 Μαρτίου, βρίσκεται ακόμη υπό διερεύνηση.
Πηγή: magnesianews.gr