Λίγο πριν την τραγωδία στα Τέμπη λόγω θανατηφόρου σιδηροδρομικού δυστυχήματος, ο οδηγός τρένου InterCity 62 παρατήρησε ότι κάτι δεν πήγαινε καλά μπαίνοντας στη γραμμή, οπότε τηλεφώνησε σε συνάδελφό του και του είπε ότι ήταν και αυτός στην ίδια γραμμή. ότι έλεγξε αν εκτελείται.
Σύμφωνα με την εφημερίδα Tanea, ο οδηγός του τρένου Intercity 62, συνειδητοποιώντας ότι κάτι πρέπει να πήγε στραβά, κάλεσε έναν συνάδελφό του σε άλλο τρένο και με αγωνία ρώτησε αν βρίσκεται στην ίδια γραμμή.ορυζώνα. Αυτό γράφτηκε λίγα λεπτά μετά την τραγωδία. Στα Τέμπη σε τραγικό ναυάγιο τρένου.
Η κλήση λέγεται ότι ήταν η τελευταία που έκανε ο μηχανοδηγός του InterCity 62 πριν από το θανατηφόρο δυστύχημα στα Τέμπη, αλλά δεν πραγματοποιήθηκε ποτέ.
Ένας συνάδελφος που κάλεσε ένας οδηγός του InterCity 62 πριν από το ατύχημα δεν βρισκόταν σε εμπορικό τρένο που ταξίδευε στην ίδια κατεύθυνση με το επιβατικό τρένο. Ήταν αλλού.
Την ίδια ανεπιβεβαίωτη πληροφορία ότι έμπειρος μηχανοδηγός τηλεφώνησε σε συνάδελφό του για να μάθει πού βρισκόταν εμπορική αμαξοστοιχία, έδωσε χθες ο αντιπρόεδρος της Πανελλήνιας Ένωσης Εργαζομένων της ΤΡΑΙΝΟΣΕ Θωμάς Χαχάμης.
Αλλά ένας αρμόδιος εισαγγελέας θα μπορούσε να απενεργοποιήσει το απόρρητο του τηλεφώνου, να ανοίξει όλα τα τηλέφωνα όσων εμπλέκονται στην τραγωδία των Τεμπών και να μάθει ποιες ήταν οι κλήσεις που έκαναν κατά τη διάρκεια του μοιραίου τρένου και τι σας διέταξα για να δείτε τι μου είπαν.
Το νέο ηχητικό ντοκουμέντο είναι συγκλονιστικό
Εν τω μεταξύ, ένα συγκλονιστικό νέο ηχητικό ντοκουμέντο ήρθε στο φως για τη θανατηφόρα τραγωδία των Τεμπών. «Πρέπει να έγινε σύγκρουση», ακούγεται να λέει ο σταθμάρχης πριν τη σύλληψή του σε συνομιλία του Αθηναίου ελεγκτή τροχαίας και του σταθμάρχη του Νεαπόλλων λίγα λεπτά μετά το τρακάρισμα του τρένου.
Κατά τη διάρκεια του διαλόγου, το σύστημα ενδοεπικοινωνίας αποκάλυψε τους φόβους των ρυθμιστών σχετικά με το από ποια γραμμή έστειλε ο σταθμάρχης το επιβατικό τρένο με εκατοντάδες επιβάτες, αλλά η απάντησή του ήταν τι έκανε; Αυτό δείχνει ότι δεν καταλαβαίνετε το
Ο σταθμάρχης, ο οποίος είχε συλληφθεί στο παρελθόν, φέρεται να παραδέχτηκε ενώπιον των αρχών ότι δεν είπε στον οδηγό ποια γραμμή ακολουθούσε λόγω του φόρτου εργασίας.
“Ένας τρόπος ήταν να αναφέρω μέσω του ραδιοφώνου ότι ταξιδεύαμε με διπλές ανοδικές συνδέσεις. Ένας άλλος τρόπος ήταν να του δώσω ένα πρότυπο 1001 που θα έγραφα. Δεν πρόλαβα να κόψω το 1001 και ξέχασα να τον κάνω ασύρματο.”
Πηγή: magnesianews.gr