Ομάδες καταναλωτών «βράζουν» με επικοινωνίες που δείχνουν διάφορα «καλάθια» του Γεωργιάδη. Ο πληθωρισμός των τροφίμων, που έφτασε το 15% τον Ιανουάριο, τρώει τις αυξήσεις τιμών και τα οφέλη που δίνει η κυβέρνηση. Χθες, ένας από τους θεσμικούς μας επενδυτές μου είπε ότι η δραστηριότητα της λιανικής ήταν σε «τάρταρα» μέχρι την Τετάρτη, όταν ο κόσμος άρχισε να προετοιμάζεται για το τριήμερο της Καθαρής Τρίτης και της Καθαρής Δευτέρας. Αφήστε τους να ξέρουν ότι ο κόσμος μισεί όλα τα επικοινωνιακά κόλπα και ότι δεν πρέπει να ξεγελιούνται για την ακρίβεια που νιώθουν κάτω από το πετσί τους.
Πηγή: magnesianews.gr